2015/11/04

Makijaż - fiolet na ustach

Zauroczył mnie ostatnio kolor fioletowy, szczególnie użyty na ustach. W ten weekend wybieram się kupić taką szminkę; zamierzam wypróbować firmę Golden Rose, bo właśnie ona, jako jedna z niewielu, ma taki kolor w swojej ofercie. Na Stardoll takie kolory to nic niecodziennego; zresztą nawet w ostatniej kolekcji Transform pojawiła się szminka o odcieniu playful purple i to właśnie ona będzie gwiazdą mojej dzisiejszej propozycji makijażowej. 

Na samym początku pomalowałam właśnie usta, aby nie przesadzić z makijażem oczu. Dwa mocne elementy makijażu wyglądają zbyt nachalnie: zdecydowany kolor ust oznacza, że oczy jedynie lekko akcentujemy; tak jest po prostu najbezpieczniej, gdy tworzymy codzienny look.
Podkreśliłam także policzki bronzerem w odcieniu rose z Sephory, białym rozświetlaczem z Transform oraz różem pink lavender, pochodzącym  z Dot.



Teraz pora na oczy:

  1. Czarną konturówką delikatnie podkreśliłam linię rzęs na dolnej powiece.
  2. Górną powiekę pomalowałam jedną warstwą czekoladowego cienia z Sephory.
  3. Poprzednio nałożony cień przykryłam kolejny brązem, milk chocolate z Dot.
  4. Wewnętrzny kącik, aż do połowy powieki, pokryłam jasnym nude beige.
  5. Nad tęczówką nałożyłam nieco indian red, a w zewnętrznym kąciku oka także kropeczkę deep pink i wytuszowałam rzęsy czarną mascarą.

Mam nadzieje, że podoba Wam się końcowy efekt! Co sądzicie o fiolecie jako kolorze szminki?

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kolorowymi ustami, ale tutaj wyglądają one bosko! :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, ale średnio podoba mi się połączenie brązu z fioletem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę cieliste kolory ust :) Makijaż bardzo ładny a ten fiolet jeszcze bardziej go podkreśla :) Fajnie to wygląda


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe usta ale też stonowane, super makijaż, usta wszystko ożywiają

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki z Golden Rose są naprawdę godne uwagi, oczywiście te matowe. Śliczne kolory jak i dobra trwałość. Polecam gdyż sama posiadam 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki z Golden Rose są świetne i jednocześnie bardzo tanie. Chociaż ja wole te matowe w kredce, bo w "dotyku" są takie bardziej... kremiaste. I idealne dla moich spierzchniętych ust. Z tych ciemnych posiadam 05, ale jest bardziej bordowy niż fioletowy. Jestem z niej bardzo zadowolona. Mocne usta są teraz w modzie. ;) Świetny makijaż <3
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż, szczególnie temat, te fioletowe usta :) paulina71 ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wyraziste kolory na ustach. Fioletową szminkę miałam od dawna z Avonu, jest dosyć delikatna, ale fiolet widać. Dwa dni temu zakupiłam fiolet od Rimmela i jestem zachwycona! Sprawdź sobie też ich ofertę, zwłaszcza, że do soboty masz w Rossmanie na nie przecenę :) NiceFashionStar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiedziałam, że coś mają w tym kolorze! Na pewno sprawdzę.

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają fioletowe usta. Sama mam od dawna fiolet na ustach ;)
    ~James69.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają fioletowe usta. Sama mam od dawna fiolet na ustach ;)
    ~James69.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt mi się podoba ^^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń