2015/11/03

Metamorfoza

Hej! Witam Was po dwóch tygodniach przerwy :). Nie było mnie, ponieważ nie dość, że na początku miałam anginę, to jak się wyleczyłam dopadło mnie zapalenie migdałów. Cały ten czas spędziłam w łóżku modląc się, abym nie miała za dużo do nadrabiania. Coś mi nie wyszło i właśnie siedzę, i odrabiam 10 stron ćwiczeń z historii, nadrabiając jeszcze 30 zdań z angielskiego, oraz ucząc się na sprawdzian z niemieckiego i to dlatego post ukazuje się dosyć późno. 
Dobra, nie przedłużam i zaczynajmy :D Dziś mam dla was metamorfozę Najka.

Przed:
Makijaż: Myślę, że oczy są zbyt ciemne, mimo ładnego makijażu. Zmieniłabym kolor brwi na lekko jaśniejszy i włosy na inne, ponieważ wydają mi się być takie "rzadkie", oraz zdjęłabym kolczyki. Podoba mi się podkreślenie policzków.  Myślę, że 6,5/10 będzie słuszną oceną.
Stylizacja: Podoba mi się połączenie dwóch topów, oraz par spodni. Zmieniłabym narzutkę, lub całkowicie ją zdjęła, oraz zrezygnowałabym z tatuaży. Daję 8/10 za oryginalność.

Po:


Makijaż: Jestem bardzo zadowolona z mojego makijażu oka, który zrobiony jest w barwach stylizacji. Nie podkreśliłam policzków, ponieważ gotowe podkreślenie z Transform mi nie pasowało, a kosmetyki użytkowniczki były za ciemne do koloru skóry. Zmieniłam włosy, oraz ich kolor i uważam, że teraz pasują lepiej.
Stylizacja: Sama nie wiedziałam jak się za nią zabrać.  Po takiej przerwie nic mi nie wychodziło. Do stroju z bardzo odważnym dekoltem dołożyłam eleganckie spodnie. Aby stylizacja nie była pusta urozmaiciłam ją ciemniejszym futerkiem, oraz szpilkami. Dołożyłam do całości torebeczkę w odcieniu spodni, czarny pasek, oraz okulary. 

Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie?
Pozdrawiam i życzę zdrówka :D

13 komentarzy:

  1. twarz "przed" mi się średnio podoba, nie lubię tych masek z transform, moim zdaniem wygladają sztucznie i dają efekt tzw. przerysowania. poza tym nie przepadam za tym nosem i ustami. zaś stylizacja wg mnie jest bardzo fajna, jedyne co bym zmieniła to buty, nie podobają mi się obcasy tego typu na stardoll. jeżeli chodzi natomiast o metamorfozę, to uważam ją za jak najbardziej udaną. jedną z rzeczy na którą zwróciłam w pierwszej kolejności uwagę, i która jest zdecydowanie plusem, to makijaż wykonany pod ubiór (lub na odwrót). to często nie lada sztuka zrobić metamorfozę w ten sposób, by makijaż, jak i stylizacja były ze sobą spójne i obie z tych rzeczy reprezzentowały sie przy tym przyzwoicie. bardzo mi się podoba propozycja make-up'u i outfit'u - świetna kolorystyka i wszystko wyśmienicie wyważone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed: faktycznie, brwi w ogóle nie pasują do włosów, makijaż ładny, tylko za wysoko namalowany,kolczyki są ok, ale najbardziej drażni ten pieprzyk na włosach ;P || Lepiej by było gdyby buty były w innym kolorze, bardziej pod kolor płaszcza, a te tatuaże pod spodniami wyglądają źle.
    Po : Makijaż naprawdę super, ale stylizacja jakoś nie przemawia do mnie, może gdyby były inne spodnie :)

    _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Doll PRZED. Śliczna twarz, chociaż zmieniłabym usta i faktycznie troszkę za ciemno pomalowane oczy. Co do stylizacji to nie mam się do czego przyczepić ;)
    PO - nadal usta psują efekt :D Makijaż oka cudowny! Stylizacja sama w sobie jest ładna i bardzo do makijażu pasuje :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę makijaż i stylizacje po :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że przed jest lepiej. W makijażu przed jedynie zdjąłbym te kolczyki i zmienił fryzurę. Hahah...jaka cukierkowa styla.xD Makijaż po jest ładny, ale ta fryzura początkującej użytkowniczki psuje ten efekt, a stylizacja po jest po prostu nudna, widziałem, że Angelika miała ładniejsze ubrania z których można było stworzyć coś oryginalniejszego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed jest lepsza, podoba mi się. Makijaż chyba po :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Metamorfoza jak najbardziej udana. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele bardziej podoba mi się po metamorfozie C:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej zdecydowanie po, bo przed tak trochę słabo...paulina71 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udana metamorfoza :) Podoba mi się szczególnie makijaż :) Stylizacja przed też bardzo ładna ;)
    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się po :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń