2015/11/04

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa ahsoka11. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: Miss_joanna11
Temat: Lekka, zwiewna i powabna.




_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: dora_dorka
Temat: Męska ona.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do poniedziałku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

9 komentarzy:

  1. Tym razem powstrzymam się od głosu, jakoś żadna nie przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 najlepsza, bardzo mi się podoba :) paulina71

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś żadna nie wpadła mi w oko. Raczej nie zagłosuję :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało zgłoszęń porównując do poprzednich konkursów, w sumie nie dziwię się, bo nie bardzo było z czego wybierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna stylizacja nie jest wystarczająca dobra aby zasługiwać na głos, ale to pewnie z powodu neizbyt bogatej szafy użytkowniczki. Jedyna stylizacja na której można zawiesić oko to 8. Jednak nikogo to pewnie nie dziwi, tą panią widzimy na blogu dość często.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zagłosowałam, żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu :c

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń