2019/02/05

Jedna rzecz, trzy sposoby

Witajcie!

Na samym początku powinnam chyba się przedstawić choć na pewno wszyscy mnie znają. Na imię mi Marta, a na sd znajdziecie mnie pod nick'iem martusia-16. Od dzisiaj w każdy wtorek będę dodawała posty z działu Jedna rzecz, trzy sposoby. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się tego że uda mi się dostać na ten blog, a tutaj taka niespodzianka. :)  No ale cóż z tego wyniknie i jak to przełoży się, że tak powiem na moją wenę to się okaże. Może przejdźmy do sedna. W dzisiejszym poście wzięłam pod uwagę spodnie ze sklepu Vinyl. Ich koszt to 15 sd, a osoby które mają status Royalty zapłacą 14 sd. Spodnie mają ciekawy krój, uniwersalny kolor i przydadzą się do wielu stylizacji i według mnie warto zainwestować w nie, bo ich cena również jest niska. W moich stylizacjach postanowiłam je zestawić w różnych stylach. Poniżej możecie zobaczyć efekt końcowy.

1. spodnie - Vinyl , bluzka - Subcouture , bluza - Archive , naszyjnik - The Jet Set , nerka - Fallen Angel , skarpetki - Vinyl , buty - Bonjour Bizou

2. spodnie - Vinyl , koszula - Windows On The World , kamizelka - Bonjour Bizou , torebka - Archive , buty - Limited Edition , kolczyk - MS. TQ

3. spodnie - Vinyl , bluzka - Evil Panda , kurtka - Archive , choker - Velvet Orchid , pasek - Inspired by Alexander Wang , plecak - Velvet Orchid , buty - Fallen Angel





Co myślicie o tych spodniach? Kupicie je, a może już znalazły się w Waszych szafach?

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieje,ze powiekszona zaloga bloga niezo ozywi te strone 😄 jeansy mam juz od dluzszego czasu,bardzo je lubie,rzeczywiscie sa bardzo przydatne. Stylizacje sa ok :) 1 i 2 najbardzjej mi sie podobaja
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się cieszę! Słońce, życzę Ci duże pomysłów i inspiracji! :*
    3 stylizacja jest super! Spodni nie mam, ale mam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nieeeeeeee, ale masz ze mną do pogadania!;) Nic mi się nie chwaliłaś!
    Spodni (chyba) nie mam, ale są całkiem ładne. Co do stylizacji to lubię 2:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam,że pójdę na dywanik do ciebie xD

      martusia-16

      Usuń
    2. to dobrze myślałaś, tylko cię złapię na sd! :D

      Usuń
  4. Wreszcie ktoś nowy. :) Nr 2 jest super. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że powiększyła się załoga bloga, wszystkie stylizacje są ok, tych spodni nie mam ale mam podobne, życzę powodzenia i czekam na kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Bardzo udane stylizacje, mnie najbardziej kupiła ta trzecia ♥ Co do spodni to nie mam ich, ale może kupię, bo wyglądają całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeeej! Fajnie Cię powitać w załodze:D
    Trzecia opcja mi się najbardziej podoba, tylko plecak bym schowała za spodnie i sztos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam czy go nie schować,ale myśle a dobra zostawie tak a teraz jak tak patrzę to trzeba było go schować 😜

      martusia-16

      Usuń