2019/02/19

Jedna rzecz, trzy sposoby

Hej!




Witam w kolejnej serii Jedna rzecz, trzy sposoby. Dzisiaj rzecz jaką wybrałam to czarne spodnie z Nelly, które kosztują 18 sd. Wybór padł na nie dlatego,że spodobały mi się w nich te rozcięcia oraz to, że mają wyższy stan. Cena też jest rozsądna, więc można zainwestować w nie. Zawsze to dodatkowa kolejna para i przydadzą się do wielu stylizacji. Jeśli chodzi o stylizacje to trochę poszalałam, ale czy na dobre to już zostawiam Wam to do oceny. :)



spodnie - Nelly, bluzka - Special Offer, blezer - Fudge, naszyjnik - Pearls, pasek - Bonjour Bizou, okulary - Pearls, torebka - Pearls, buty - Callie's Picks

spodnie - Nelly, bluzka - Off White Tribute, kurtka - Subcouture, kolczyki - Saint Laurent Paris Tribute, nerka - Film Theory Classics, buty - Subcouture

spodnie - Nelly, koszula - Archive, marynarka - Decades, kapelusz - Riviera, kolczyki - Voile, torebka - Mawi, buty - Fallen Angel

Co myślicie o tych spodniach? Kupicie je, a może już je macie?

10 komentarzy:

  1. Spodnie nawet spoko, ale zakupu raczej nie dokonam. Ze stylizacji podoba mi się środkowa, jest najlepsza, wszystkie elementy super ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodni nie mam, są okropne :S Żadna ze stylizacji mi się niestety nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tej to trudno dogodzić :p

      Usuń
    2. Ty też zawsze marudzisz, nauczyłam się od Ciebie xD :D

      Usuń
    3. weź ty nie gadaj jak mój chłopak xD

      Usuń
  3. Spodnie mi się nie podobają, niemniej stylizacje są całkiem fajne. Najbardziej podoba mi się 2, ale zdjęłabym kolczyki, są według mnie zbyt eleganckie do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie pierwsza najlepiej sie prezentuje,choc trzecia tez jest niezla :) spodnie sa ok,ale raczej ich nie kupie 😅
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie same w sobie mi się nie podobają, ale na 2giej stylizacji wyglądają całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie fajne, stylizacje średnie ale 2 najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodni raczej nie kupię bo mam już sporo, najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń