2019/02/09

Stylizacja!

Hej!

Co tam u Was słychać? Jak mija weekend? Ostatnio admini dodali dwie nowe dostawy, jedna do Bonjour Bizou, a druga w Pretty N' Love. Podoba Wam się coś z nich? Bo ja to myślę, że z Bizou sporo rzeczy bym kupiła. :D Pomyślałam, że może jakąś stylizację dodam. Początkowo chciałam zrobić coś z brązową plisowaną spódnicą z Fendi z ostatniego Tribute, ale nic nie wychodziło i wpadł mi w oko srebrny blezer od Toma Forda, ale tu znowu chciałam połączyć go z innymi kolorami jednak ostatecznie wybrałam odcienie niebieskiego i czerni.


13 komentarzy:

  1. Świetna stylka. Dobrze, że ją dodałaś. Podoba mi się kilka rzeczy z Bonjour Bizou ale na razie nic nie kupię bo nie mam kasy. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam o dostawach, bo nie mam czasu na sd. Tylko na chwilę zaglądam na blogi hehe
    W stylizacji dałabym inne buty, ogólnie jest taka sobie. Nie przepadam za tą torbą, a top dałabym ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są okropne i od razu bym je wymieniła, torebka też jest strasznie tandetna :S Bluzkę też bym wymieniła na ciemniejszą. Brakuje mi czegoś na szyi:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem w tym,że nie mam bluzki w takim ciemnym kolorze jak ta spódnica xd

      martusia-16

      Usuń
    2. to czarną! czarny do wszystkiego pasuje hahaha

      Usuń
    3. już czasami to zbrzydnie używać tego czarnego ;d

      martusia-16

      Usuń
  4. Zmieniłabym bluzkę i buty, wtedy by było ideolo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale krzyknęłaś tytułem postu xD Mnie się żadna z ostatnich kolekcji nie spodobała, kupiłam tylko rzeczy za sm. A co do stylizacji to też uważam, że kolor bluzki trochę nie pasuje. Poza tym jest super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj,kolejnym razem więcej wykrzykników będzie xD

      martusia-16

      Usuń
    2. STYLIZACJAAAAAA!!!!!! HU HA! OLE!!! stardollowy10

      Usuń
  6. Pomysł na stylizację jest fajny ale coś mi tu nie pasuje, chyba zmieniłabym torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety tym razem mi sie nie podoba. Ta spódnica jest bardzo ladna,ale trudna do wystylizowania. Nie pasują mi tutaj te buty,rajstopy i torebka. Zgodze sie z powyzszym komentarzem,pomysl byl dobry :)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do dostaw: uwazam je za bardzo udane,mysle,ze sporo zakupie ubran 😄

    OdpowiedzUsuń