2019/02/22

Stylizacje

Hej! Tym razem podjęłam się wystylizowania białych kozaków. Zadanie niezbyt łatwe, bo wystarczy niewiele, aby "przedobrzyć" stylizację, by stała się kiczowata. Już same białe kozaki są przez wiele osób uważane za kicz. Ja starałam się stworzyć outfity tak, aby tego kiczu uniknąć. Czy mi się udało? Oceńcie sami :)) Do obejrzenia mam aż dwie opcje - jedne buty pochodzą z ostatniej dostawy The Jet Set, a drugie z Alexander McQueen Tribute. 





KONKURS
 
Teraz Wasza kolej na stworzenie stylizacji z białymi kozakami! Outfit możecie wykonać zarówno na mojej doll (rockarolla_) jak też na swojej, następnie zalinkować i wstawić w komentarzu pod tym postem. Pamiętajcie o tym, aby podpisać swoje zgłoszenie nickiem ze stardoll i być obserwatorem bloga. Najciekawsze stylizacje nagrodzę prezentami z listy życzeń :) 
Deadline: 08.03.2019

16 komentarzy:

  1. druga stylizacja mi się podoba :) bo sama mam te laczki :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie obie są super! Jak dla mnie białe kozaki nie są kiczowate xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza w sumie mi sie podoba,ale jakos ten kapelusik mi przeszkadza 😅 w drugiej podoba mi sie polaczenie kurtki i swetra,reszta nie w moim stylu ☺ ale najwazniejsze,ze kiczu nie ma 😄 fajny temat konkursu,sprobuje 😄
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Przymierzałam w realu białe kozaki ale stchórzyłam i nie kupiłam, białe kozaki do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię takich kozaczków w realu, ale na stardoll są całkiem znośne. Bardziej podoba mi się 2 stylizacja, w pierwszej nie lubię tego płaszcza zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do konkursu, to mają być te buty, które użyłaś, czy jakiekolwiek białe kozaki? :D

      Usuń
    2. Jakiekolwiek, byle białe :))

      Usuń
    3. http://pl.tinypic.com/r/25pu4nm/9

      Ok, coś mi się udało wymyślić, chociaż nie było łatwo.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie uniknęłaś kiczu, pierwsza stylizacja jest piękna ♡ pomijając oczywiście wspomniany przez Anulcię kapelusz to taki zestaw spokojnie założyłabym w realu. Inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy <3 Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  7. Podsyłam swoją stylizację: https://ibb.co/DKb6My8

    stardoll: extrakroliczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Na konkurs :) https://www.bankfotek.pl/view/2133694

    OdpowiedzUsuń