2019/02/10

Stylizacja

Cześć! 
Nie było mnie tu bardzo długo, za co przepraszam. Moja nieobecność spowodowana była nawałem obowiązków w pracy, ale dzięki temu znów awansowałam i zostałam team leaderem. Mam nadzieję, że teraz już powoli wszystko będzie wracać do normy, a moje stylizacje będą pojawiać się regularnie. Ciężko było mi się zebrać do stworzenia stylizacji, dlatego ta może nie jest jakaś świetna, ale wiem, że póki jej nie opublikuję nie ruszę dalej z tym tematem.
Co myślicie?
Co u Was słychać?
bluza - Bonjour Bizou, sukienka - Prada Tribute + Special Offer + Prada Tribute, torebka - Callie's Picks, skarpety - Prada Tribute/Subcouture, buty - Active/Subcouture

18 komentarzy:

  1. Jak już Ci pisałam obie wersje są świetne i bardzo mi się podobają! Gratuluję awansu i czekam na więcej postów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez gratuluje sukcesu 😄 Mi sie bardziej podoba wersja z prawej strony,kwestia butow i skarpetek 😅😅 Mam watpliwosco co do torby,mysle,ze powinna byc trzymana w lewej dloni,a moze jakas inna? Choc ta druga opcja nie jest konieczna,z ta tez jest ok 😉 brakuje mi jakiejs bizuterii na szyi (: w kazdym razie polaczenie bluzy i tych sukienek uwazam za bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież jest w lewej :D stardollowy10

      Usuń
    2. dziękuję! :D faktycznie torbę mogłam umieścić po przeciwnej stronie, mogłoby wyglądać to lepiej

      Usuń
  3. Fajna! Wybieram tą z lewej. Buty z prawej też spoko, ale białe skarpetki mi tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby czarne miały długość tych białych wydaje mi się, że byłoby lepiej, ale cóż... jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :p dziękuję!

      Usuń
  4. Też wybieram te po lewej. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest ładna,tylko jak zakryje dłonią buty xd bo ja nigdy nie polubię butów sportowych xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super! Gratuluję awansu i dalszych sukcesów zawodowych życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim stylu, dlatego nie będę oceniać.
    Gratuluję awansu, ja również niedawno awansowałam, z tym, że u mnie wiąże się to z ciągłą pracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pracy zostaje tyle samo, ale ciąży na mnie większa odpowiedzialność i zmieniły się moje obowiązki. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Gratulacje, więcej takich sukcesów!
    Stylizacja bardzo fajna, jedyne co odrobinę mi wadzi, to buty
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba za wyjątkiem butów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl, więc nie umiem jej ocenić, gratulację awansu :)

    OdpowiedzUsuń