2019/02/26

Jedna rzecz, trzy sposoby

Witajcie!

Co tam u Was słychać?? Jak minął weekend?? Do dzisiejszych stylizacji wybrałam nerkę ze sklepu Velvet Orchid. Jej koszt to 13 sd. Kupiłam ją dlatego, że w tym sklepie rzadko admini dają jakieś fajne akcesoria i cena jest bardzo przyzwoita. Jeżeli ktoś lubi tego typu akcesoria to śmiało może zainwestować w nią, bo może przydać się. Poniżej przedstawiam stylizacje z jej użyciem.


1. nerka - Velvet Orchid, koszula - Dior Couture Tribute, sukienka - Archive, kolczyk - Fallen Angel, botki - Inspired By Alexander McQueen

2. nerka - Velvet Orchid, koszulka - Archive, bluzka - It Girls, spodnie - Subcouture, kurtka - Vinyl, bransoletka - Fallen Angel, buty - Original Future

3. nerka - Velvet Orchid, koszula - Bonjour Bizou, spódnica - Fendi Tribute, kurtka - Limited Edition, okulary - Bonjour Bizou, kolczyk - It Girls, buty - RIO

Co myślicie o tej  nerce? Spodobała się Wam?

8 komentarzy:

  1. Mam tą nerkę, jest całkiem niezła :>
    Pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba. Z drugiej lubię wszystko od pasa w górę, natomiast w trzecia propozycja wypadła najgorzej.. Niebieskie koszula nie pasuje, nerki też za mało widać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zauważyłam dopiero,że u mnie w każdej stylizacji dzisiaj pojawił się niebieski xD

      Usuń
  2. Też mam tę nerkę. Jest na pewno mega uniwersalna:) Pierwsza stylka wypadła moim zdaniem najlepiej, bo wybrana przez Ciebie rzecz jest fajnie wyeksponowana. W drugiej i trzeciej prawie w ogóle jej nie widać, ale i tak mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje byłyby idealne gdyby nie ta nerka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerkę kupiłam choć jeszcze jej nie użyłam ani razu. Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te stylizacje. PS. ktoś ma na sprzedaż te kurtke z 3 stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nerka jest świetna, chociaż jeszcze jej nie kupiłam xD. Najbardziej podoba mi sie środkowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nerka wydaje sie byc w porzadku,ale raczej jej nie kupie. Nie lubie tego typu torebek. Stylizacja pierwsza najbardziej mi sie podoba,ale uwazam ten kolczyk za zbedny. Ewentualnie moglby byc jakis inny. Druga nie w moim stylu. Trzecia niby ok,alw tej nerki cos nie widac xd
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń