2019/03/01

Darmowa kreacja

Konkurs, w którym można otrzymać strój pojawił się co prawda już dawno, ale wciąż jeszcze można go odebrać wysyłając zdjęcie. Aby wygrać główną nagrodę trzeba zrobić zdjęcie według określonych zasad, ale można też wysłać jakiekolwiek, które już wtedy nie będzie brane pod uwagę. Strój jednak mimo wszystko dostaniemy. Jest on inspirowany kreacją, którą Lady Gaga miała na sobie podczas jednego z występów w telewizji, a pochodzi z kolekcji Oscara de La Renta. Czy jakoś tak :) W każdym razie chciałam Was uświadomić, że mamy fajną rzecz do odebrania za darmo, więc jeżeli ktoś nie gra intensywnie w stardoll, a zagląda na bloga, to tak to wszystko się prezentuje:



Nie omieszkałam także zrobić stylizacji:))


To skoro już jesteśmy w klimacie Gagi to odsyłam Was do przesłuchania jej występu, który wywarł ostatnio na mnie spore wrażenie. Uwielbiam niepokój w muzyce, a tutaj jest go niesamowicie sporo + jeszcze ten kostium ahh <3 KLIK

A Wy macie już tę kreację? Zamierzacie ją odebrać czy raczej nie?

7 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam,że coś tam można odebrać xd ale sukienka jest bardzo ładna,więc skuszę się na nią :) a jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę już mam, jest całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę odebrać! Dzięki Tobie dowiedziałam się o tym stroju.
    Stylizacje super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten strój ,tylko dla niego brałam udział w tym durnym konkursie :D Jest ładny. Stylizacje piękne, ten niebieski cudownie pasuje do karnacji twojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos srednio mi sie podoba ta kreacja. Ale buty jak dla mnie sa bardzo ladne i dobrze wykonane. Na pewno bede z nich czesto korzystac. Niestety zadna z Twoich propozycji mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń