2019/03/05

Jedna rzecz, trzy sposoby

Cześć!



Ostatnio admini dodali nową dostawę do sklepu Vinyl i wybrałam się na zakupy. Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko to ta jeansowa czarna spódnica i stwierdziłam, że chce ją mieć w szafie dlatego bez wahania kupiłam ją. Spódnica jest tania,bo kosztuje zaledwie 15 sd. Oprócz ceny spodobało mi się również te rozcięcie i wysoki stan. Poniżej przedstawiam stylizacje z jej użyciem. 


1. spódnica - Vinyl, stanik - Royalty, kurtka - Inspired By Balmain Tribute, stanik - Royalty, rajstopy - Tingeling Halloween Couture, kolczyki - Fallen Angel, pasek - PPQ, plecak - Evil Panda, buty - Callie's Picks

2. spódnica - Vinyl, bluzka - Subcouture, kolczyki - Callie's Picks, nerka - Fallen Angel, buty - Nelly

3. spódnica - Vinyl, bluzka (kombinezon) - Special Offer, marynarka - Limited Edition, pasek - Tingeling Halloween Couture, torebka - Fallen Angel, buty - Tingeling Halloween Couture

Co myślicie o tej spódnicy? Macie ją w swoich szafach?

8 komentarzy:

  1. Spódnica jest super, mam ją w swojej szafie. 1 i 3 stylizacje są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje jak najbardziej są moim zdaniem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W przeciwieństwie do Dużej i Małej Marty nie mam tej spódnicy. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest super, ale jeszcze nie kupiłam xd. Ogólnie ta kolekcja Vinyl mi się bardzo podoba. Stylizacje fajne, najlepsza środkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnicy jeszcze nie kupiłam, a najlepsza stylizacja według mnie to nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja jest idealna! No i te buty <3 Ogólnie, to przekonałaś mnie do tej spódnicy, chyba ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tej spódnicy nie mam, bo jakoś niezbyt mi się podoba, ale stylizacje wyszły świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnica jest fajna,moze kiedys ja kupie,choc przeszkadza mi to ze nie jest dopasowana w tali :/ najbardziej podoba mi sie srodkowa,w pierwszej dodatki cos mi nie odpowiadaja 😉 trzecia jakos niespojna estetycznie
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń