2019/03/27

Callie's Picks

Witajcie!

Dzisiaj w plazie pojawiła się nowa kolekcja w sklepie Callie's Picks. Dostawa obejmuje dwa piętra, ceny zaczynają się od 10 do 29 sd oraz 122 do 189 sm. W tej kolekcji znajdziemy kilka artykułów z Tribute, ale nie obyło się również bez perełek. Mowa tu o żółtym topie z 5-ego manekina z 1-ego piętra oraz biała koszula Stacy z drugiego piętra, o pozostałych rzeczach trudno mi powiedzieć które były cenne i poszukiwane przez graczy. Ja z tej dostawy właśnie kupiłam koszulę oraz żółty top.



A wy co myślicie o nowej kolekcji z tego sklepu? Podoba Wam się coś?

7 komentarzy:

  1. Serio ta zolta bluzka z piatego manekina byla cenna? Ja sie ciesze,ze znowu jest ten zolty golfik i tym razem za sc oraz czerwona torba. Bardzo mi na niej zalezalo 😁 jest jeszcze kilka drobiazgow ktore kupie,ale reszta to raczej smieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie kupiłam tylko żółty top i to chyba będzie na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurza mnie trochę moda na te starocie o kijowej jakości, bo dla mnie te rzeczy wartości nie mają i są po prostu brzydkie :D. Może kupię czerwoną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie słaba kolekcja. Ciekawe kiedy nowe LE...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wkurzyłam się bo Callie wywlekła moją ukochaną pomarańczową spódnicę Balmain..
    Kupiłam bransoletki i żółtą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń