2019/03/26

Stylizacje + przeprosiny

Cześć!

Dzisiaj powinien pojawić się post z działu Jedna rzecz, trzy sposoby lecz niestety nie będzie notki. Z góry przepraszam, ale kompletnie mi nie wychodziły stylizacje a nie chcę na siłę robić czegoś. Postaram się już za tydzień przygotować coś. Żeby nie było, że nic się nie pojawi to dodaje stylizacje które porobiłam ostatnio myśląc, że przygotuje ich więcej do działu Jedna rzecz, trzy sposoby.


1. koszula - Inspired By Balenciaga Tribute, spódnica - Pearls,kolczyki - Voile, pasek - Archive, torebka - Limited Edition, buty - RIO

2. koszula - Windows On The World, top - Basics, spodnie - Callie's Picks, kolczyk  - Limited Edition, pasek - Fallen Angel, torba - Inspired By Alexander Wang Tribute, buty - Fallen Angel

3. bluza - Original Future, top - Basics, spódnica - RIO, kolczyki - Subcouture, pasek - Subcouture, torebka - Basics, buty - Special Offer


Jeszcze raz przepraszam i tak jak pisałam za tydzień już pojawi się normalna notka z tego działu. 

7 komentarzy:

  1. 2 stylizacja jest najlepsza, ale zmieniłabym torbę, bo ta tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co przepraszać, Ty i Rocka jako jedyne żyjecie na tym blogu i staracie się coś robić. Inni zniknęli i to bez żadnej wiadomości. Stylizacje całkiem fajne, najbardziej podoba mi się środkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia, biało-czerwona jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej odpowiada 1 i 3,chociaz w tej pierwszej inna torebka bardziej by pasowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń