2019/03/12

Jedna rzecz, trzy sposoby

Hej!


Do dzisiejszych stylizacji wybrałam spodnie w kratę ze sklepu 9 to 5. Ich koszt to 17 sd (dla osób ze statusem Royalty 15 sd). Spodnie o takim kroju pojawiły się kilka razy, ale zawsze były czarne lub granatowe. Te spodobały mi się ze względu na kratę. Może również dlatego, że lubię kratę nawet w realu. :D Prócz tego nie są drogie i będą fajnie wyglądać z jakąś koszulą i płaszczem czy nawet ze zwykłą białą koszulką i skórzaną kurtką. Możliwości jest wiele. Poniżej przedstawiam swoje propozycje z tymi spodniami.


1. spodnie - 9 to 5, koszula - Callie's Picks, marynarka - Museum Mile, okulary - It Girls, pasek - It Girls, torebka - The Jet Set, buty - Velvet Orchid

2. spodnie - 9 to 5, koszulka - Subcouture, kurtka - Bonjour Bizou, kolczyk - Epiphany, pasek - Pretty N' Love, plecak - Original Future, buty - Archive

3. spodnie - 9 to 5, bluzka - It Girls, blezer - Inspired By Tom Ford Tribute, kolczyki - Glamrus, torebka - Fallen Angel, buty - Inspired By Balmain Tribute

Co myślicie o tych spodniach i o stylizacjach? 

7 komentarzy:

  1. Według mnie dałaś za dużo czarnego. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze wszystkie utrzymane sa w tak ciemnej kolorystyce,jednakze bardzo podoba mi sie druga i trzecia,przy czym mysle, ze w drugiej moznaby wymienic buty albo plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej się prezentuje pierwsza, trzecia byłaby najlepsza bez tych rękawów:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak średnio, te spodnie też takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza i druga

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wszystkie trzy wyszły mega :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są całkiem fajne, zastanowię się nad nimi. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, chociaż te buty w drugiej mi się nie podobają. Najlepsza moim zdaniem jest trzecia :D

    OdpowiedzUsuń