2019/03/29

Stylizacje

Hejka! Jak pewno zauważyliście przestałam dodawać posty z serii "metamorfozy". Jest to spowodowane tym, że mój komputer zaczął odmawiać mi posłuszeństwa i wariuje kiedy wchodzę do salonów piękności. Brakło mi już cierpliwości do wiecznie zacinającej się przeglądarki, dlatego postanowiłam zmienić dział. Od tej chwili będę dodawać posty z serii "Polowanie na ubranie", czyli nic innego jak stylizacje z rzeczami, które można kupić w bazarku. Mam nadzieję, że w tym dziale również Was nie zawiodę ;)) Kolejny post z działu "Polowanie na ubranie" już wkrótce! A tymczasem wrzucam stylizacje, które zrobiłam już dawno temu, ale właśnie dzisiaj sobie o nich przypomniałam podczas przeglądania stardollowego folderu :) 



14 komentarzy:

  1. a ja tak czekałam żeby zobaczyć co ty wykombinujesz z moją doll,a tu takie info...ja to w bazarze ostatnio wgl nic nie mogę znaleźć xD a to czego szukam to jakaś masakra,bo nie mogę natrafić...stylizacja ładna,ale zmieniłabym torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czasami jeszcze uda mi się coś zrobić i dodać jakieś metki, ale uznałam że trzeba dać info, bo już od dawna nic nie dodawałam. I jak na razie się nie zapowiada dopóki nie ogarnę kompa, a jakieś odświeżenie mu potrzebne, bo muli strasznie xD Cud, że w apartamentach jakoś jeszcze daje radę, chociaż czasami też mnie denerwuje xD

      Usuń
    2. miałam to samo przez bardzo dłuższy czas,dopiero jak sformatowałam dysk to zaczął normalnie chodzić bo na początku to myślałam że może to przeglądark beznadziejna i instalowanie innej też nie pomogło

      martusia-16

      Usuń
    3. Muszę coś z tym pokminić, albo nowy laptop kupić, a w sumie przydałoby się:D

      Usuń
    4. ewentualnie może wirus jakiś jest,próbowałam skanować system??? :V

      martusia-16

      Usuń
    5. *miało być próbowałaś xD

      Usuń
    6. Wirus raczej nie, bo mam program antywirusowy, ale jak się od 6 lat kompa nie odświeżało to tak potem jest :D

      Usuń
  2. Udane stylizacje i świetna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją lalkę w tych włosach *-* 2 mnie bardziej przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stardoll Alternatywnie też nie ma a miałaś przedstawić stylizacje fanów disco polo. ;) I teraz nie wiem jak się ubrać na koncert. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dział sobie zastrzegłam, że będę prowadzić nieregularnie ;D A kiedy koncert? To może jeszcze zdążę :D

      Usuń
  5. To ja się cieszę, że moją zdążyłaś zrobić hehe :D Fajne stylizacje, kocham tą fryzurę :)!

    OdpowiedzUsuń