2019/03/19

Jedna rzecz,trzy sposoby

Hej!


Witam w kolejnym poście Jedna rzecz, trzy sposoby. Dzisiejsze stylizacje przygotowałam z użyciem płaszcza, który pochodzi ze sklepu Bonjour Bizou. Jego koszt to 21 sd (dla osób ze statusem Royalty 19 sd). Początkowo chciałam zrobić stylizacje z paskiem z Fallen Angel, ale zrobiłam jedną stylizację i na tym koniec. Przejdźmy jednak do artykułu, który został wybrany. Wybór padł na niego, bo ma ciekawy krój i uniwersalne kolory. Można się nim pobawić dobierając różne barwy, ale również będzie pasować do spodni czy nawet sukienki. Ja postanowiłam go połączyć ze spodniami i spódnicą. Poniżej przedstawiam swoje propozycje.


1. płaszcz - Bonjour Bizou, bluzka - PPQ,spódnica - RIO, naszyjnik - Vinyl, pasek - Voile, torba - Stylein, rajstopy - Tingeling Halloween Couture, buty - PPQ

2. płaszcz - Bonjour Bizou, bluzka - It Girls, spodnie - The Jet Set, okulary - Royalty,  pasek - MR. , torebka - It Girls, buty - Bonjour Bizou

3. płaszcz - Bonjour Bizou, bluzka - Fallen Angel, spodnie - Young Hollywood, okulary - RIO, naszyjnik - Film Theory Classics, nerka - Special Offer, buty - Voile


Co myślicie o tym płaszczu? Macie go w swoich szafach?

4 komentarze:

  1. Ostatnia stylizacja jest świetna! Płaszcz sama mam, jest fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz fajny. Stylizacje takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem niezbyt te stylizacje mi sie podobaja... plaszcz jest ladny,mam go,ale przyznam,ze trudno go odpowiednio wystylizowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje. Ja mam ten płaszcz ale póki co nie miałam na niego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń