2022/01/12

1:3

Dzisiaj prezentuję mój kolejny wybór: rajstopy z Callie's Picks. Kupiłem je z drugiej ręki, nawet nie wiem kiedy były w StarPlaza, a tym bardziej nie znam ich oryginalnej metki - a Wy wiecie co to była za marka? Na Stardoll jest mało ubrań w kropki. Czasami wraca na nie moda, więc jeśli zobaczycie te rajstopy w ofercie na sprzedaż, to zachęcam do zakupu. Pasują do naprawdę różnych stylizacji. Poniżej są moje propozycje. Na początek wieczorowy look, potem dark academia i na koniec street style. Dziwnie się złożyło, że w każdym przypadku postawiłem na czarne buty. Myślicie, że można do innych założyć czarne rajstopy? Na jednym z pokazów Chanel widziałem czarne kabaretki do białych butów - dla mnie koszmar! 


Co sądzicie o tych stylizacjach?

 

13 komentarzy:

  1. bardzo ładne stylizacje :) ale chyba pierwsza jest najlepsza :) ja tych rajstop nie mam,kiedyś gdzieś tam walały się w szafie ale potem je sprzedałam,w realu lubię rajstopy we wzorki ale na pewno nie w kropki xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to przewałiłam internet ile się dało i nie znalazłam ich na żadnym starym zdjęciu ze starych lat sd xD pamiętam tylko że one kiedyś były w Archive za sd i bardzo dużo osób ich szukało bo w bazarze były bardzo drogie

      martusia-16

      Usuń
    2. Wlasnie nigdy ich nie widziałem oryginalnych, a chyba sporo osob szukalo skoro tyle egzemplarzy nawet z CP jest za "2sc" xd ciekawe z ktorego sa roku

      Usuń
  2. A nie wiem czy te rajstopy nie są z Wild Candy lub Velvet Orchid.
    Ogólnie fajne są, pasują do bardziej luźnych stylizacji i tych bardziej eleganckich. Wszystkie Twoje propozycje są super :)

    Białe buty do czarnych rajstop to coś strasznego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dobra jakosc jak na wild candy ;) tez mi sie podobaja :)

      Usuń
  3. Pierwsza i trzecia stylizacja bardzo mi się podobają. W tej drugiej jakoś za dużo się dzieje, coś mi tam nie gra. Na pewno wyrzuciłabym tę torebkę.
    Ja te rajstopy mam z CP, kupiłam za jakąś niewielką kwotę, ale chyba nigdy nie wykorzystałam w żadnej stylizacji lub tego nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, to musiałaś miec duzo szczescia, mi troche zajelo nim znalazlem sprzedajacego xd w drugiej podjerzewam, ze cos jest nie tak przez ten plaszcz - jest bardzo dniwnie narzucony na ramiona, wyglada jak wejscie do namotu :D

      Usuń
  4. Każda propozycja 10/10! Nie jestem fanką rajstop, ale tutaj wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się każda stylizacja, ale największą fanką jestem nr 1! Może dlatego, że mam ciągoty do klasycznych stylówek :D Rajstopy są piękne, teraz zapragnęłam je mieć. Faktem jest, że są wyjątkowe i przede wszystkim uniwersalne. Inrl bardzo lubię rajty w kropki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te rajtuzy :D Moje ulubione stylizacje to 1 i 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie trochę z innej beczki, czy po tych atakach na Stardoll w tamtym roku robicie zakupy na bazaarze czy raczej z niego nie korzystacie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za takimi rajstopkami, ale przekonałaś mnie trochę bardziej do nich tymi stylizacjami. Tylko środkowa zestawienie nie przypadło mi do gustu, pozostałe są śliczne!

    OdpowiedzUsuń