2022/01/23

POLOWANIE NA UBRANIE


Hej! Prawda, że dawno mnie nie było z tą serią? =D Kompletnie nie miałam czasu szperać w bazarze i teraz też nie mam, ale weszłam ostatnio na chwilkę, poklikałam kilka razy i znalazłam bluzkę z Limited Edition, która kosztowała mnie tylko 56 stardolarów. Oryginalnie jej cena w sklepie oscylowała między 70 a 90 stardollarami. Nie wiem ile dokładnie, ponieważ ceny dla ss i nss trochę się różnią. Mam screen z cenami tej kolekcji, ale niestety nie wiem, która z czterech cen podanych na jednej tabliczce to cena tej bluzki, więc podaję widełki. Ile jest warta? Też nie wiem =D Ale wydaje mi się, że wcale nie tak mało, ponieważ rzadko kiedy ją widywałam. Dodatkowo kolekcja, z której pochodzi miała wyjątkowo mało sztuk wszystkich ubrań. Przykładowo dwa szerokie paski - jeden w kwiaty, drugi biały - było ich tylko po 200 sztuk każdego wzoru. To musiało wyprzedać się w sekundzie, zwłaszcza, że wtedy było więcej aktywnych graczy. Bluzek było 490 sztuk. To nie tak dużo biorąc pod uwagę, że admini wrzucają średnio po 700-1000 sztuk każdej rzeczy. Ale dosyć gadania. Jak tylko ją kupiłam, stworzyłam z nią stylizację:


Dajcie znać co myślicie o dzisiejszej zdobyczy! :)
 

6 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,ale bluzka mi się nie podoba,nie kupiłabym jej nawet za 30 sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka może nie w moim stylu, ale pięknie się prezentuje w skomplementowanej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta bluzeczka, często widywałam ją za dużo wyższe sumy, dlatego na pewno dobry łup ^^
    Stylizacja bardzo mi się podoba, idealnie pasuje do Twojej doll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna, bardzo podobają mi się spodnie. Bluzka jest okej, raczej bym jej nie kupiła za tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka średnia, ale śliczna stylizacja. Uwielbiam tę kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, kojarzy mi się z Królewną Śnieżką przez te fryzurę i opaskę :D

    OdpowiedzUsuń