2022/01/24

Modowe podróże – lata 20.

 



Miło mi powitać Was w nowej serii na blogu! 

Wspólnie z Rocką i BadGerl.. chcemy zaprosić Was na niezapomnianą podróż po minionych epokach. W tej serii planujemy pokazywać nasze stylizacje inspirowane modą z wybranego okresu czasu. W tym odcinku zabieramy was do lat 20. XX wieku. 

Zapinajcie pasy i wsiadajcie z nami do modowego wehikułu czasu! 

W latach 20. moda nabrała nowego znaczenia. Poprzez strój zaczęto wyrażać ducha czasu – fascynację sztuką czy coraz większą emancypację kobiet. Moda miała oddawać nowoczesność, dlatego zrezygnowano z tego, co znane wcześniej i postawiona nie tylko na klasę i szyk, ale także na wygodę. Dzisiaj zaprezentujemy Wam raczej stylizacje wieczorowe, ale pamiętajcie, że na codzień kobiety wybierały luźne sukienki, spodnie, pojawiły się krótkie fryzury. 

Wśród akcesoriów popularność zdobyły: pióra, cygarniczki, sznury pereł, koraliki, frędzle. 

Mamy nadzieję, że poradziliśmy sobie z oddaniem ducha lat 20.: 


 Elizabet-Mary: 


BadGerl..:






Rocka: 



W swoich stylizacjach staraliśmy się oddać elegancję tamtych lat i wykorzystać charakterystyczne dla lat 20. elementy – rękawiczki, pióra, futra, perły. 

Koniecznie dajcie znać, czy podobamy się Wam w takim wydaniu. 



10 komentarzy:

  1. Styl i klasa. Najbardziej z tym okresem kojarzy mi się pierwsza stylizacja Eli, ten jasny kolor i kształty oraz faktury ubrań najmocniej przywołują we mnie myśl o 20.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w waszych stylizacjach, zawsze fascynowała mnie moda zeszłych dekad i coś czuję, że to będzie moja ulubiona seria :D
    Ostatnia stylizacja Rocki to jakiś kosmos, i fryzura i dodatki pasują idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowaliście fantastyczne stylizacje! W każdej widzę ducha lat 20-tych. Najbardziej podobają mi się pierwsza stylizacja Elizabet-Mary, pierwsza BadGerl.. I druga Rocki.

    Czekam na dalsze posty serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są takie piękne! Nie umiem wybrać najlepszych - cudo.
    Seria bardzo ciekawa i czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetne stylizacje! Mega czuć klimat lat 20-tych. Wspaniale będzie zobaczyć kolejne propozycje inspirowane dawnymi latami. Osobiście kocham XVIII-XIX wiek, więc mam nadzieję, że i takie kreacje się znajdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jezu tak. Czekam na czasy wiktoriańskie ❤️

      Usuń
    2. Do baroku mam wspaniałą stylizacje która chętnie się podzielę. Kto wie ten wie i tego pozdrawiam 😂😂😂

      Usuń
    3. Chyba musimy przemyśleć ten barok, kusi, oj kusi 😂

      Usuń
  6. Kocham mode z lat ubieglych, takze chetnie bede czytal te serie :) Wasze looki sa obledne, nie potrafie wybrac najlepszego! Dodatki robia robote, serio!

    OdpowiedzUsuń