2022/01/19

#instagram

Czasem gdy brakuje mi inspiracji sięgam po moje ulubione profile na Instagramie i próbuję tworzyć stardollowe wersje ich stylizacji. Bywa różnie, czasem udaje się stworzyć coś niemal identycznego, a innym razem zdjęcie okazuje się tylko drobną inspiracją. Pod tym tytułem przedstawię Wam kilka znanych osób, do których lubię zaglądać w poszukiwaniu nowych pomysłów. Na początek będzie to ktoś znany praktycznie każdemu. Mowa o Kylie Jenner. Influencerka, modelka, celebrytka, osobowość telewizyjna i bizneswoman.  Pamiętacie jak co druga lalka na SD w 2014-2017 wyglądała jak Kylie? Całe szczęście czasy klonów już minęły, a ja w zamian za to wolę jej wymyślne stylizacje. 

Chociaż nie jestem wielkim fanem sióstr Jenner i Kardashian, to czasem sprawdzam ich profile, aby podziwiać ich staranne selfie (kiedyś ludzie malowali portrety, dzisiaj robią selfie) i dowiedzieć się, co nowego w modzie - ich współpraca z największymi domami mody czy mniej znanymi markami zawsze wiąże się z garścią modowych nowinek. 
Pierwszy look to coś tylko dla odważnych. Chyba nie wykorzystałbym tego kostiumu w stylizacji do wyjścia na miasto. O ile się nie mylę, to tak Kylie ubrała się do restauracji. Do czarnego dosyć skąpego i prowokującego kompletu została dopasowana torebka LV z monogramem. Przyznam, że efekt końcowy robi wrażenie! Strój idealny dla gwiazdy - skandalistki. 


Druga stylizacja to odrobina lat 90. połączona z wczesnymi latami 2000. Szkoda, że nie ma tej sukienki Chanel na Stardoll. Za to znalazłem podobny kombinezon z Nelly. Zdziwiło mnie, że ta torebka w kształcie kartonu na mleko była też zrobiona z wężowej skóry. Co do butów, to żeby nie było zbyt oczywiście (najłatwiej sandałki z cienkimi paskami na szpilce), postawiłem na sneakersy. 

Jak zobaczyłem ten gorset w Voile, to od razu skojarzył mi się z Kylie Jenner! Dopasowanie w talii i ten dekolt - niewątpliwie to coś w jej stylu. Obok sukienka Versace pasująca do tego opisu i przypominająca tamten gorset. Tak jak Jenner wybrałem diamentową biżuterię i  błyszczący dół. Na nogi koniecznie sandałki z plastikowymi wstawkami. Mam wrażenie, że to właśnie Kardashianki wylansowały te buty. Ostatnim dodatkiem jest znowu mini Speedy od LV. Nie sądziłem, że będzie to tak uniwersalny dodatek. 

Ciekaw jestem, czy podoba Wam się ten pomysł na posty. Jest wśród czytelników jakiś fan Kylie? Mam nadzieję, że nie zepsułem strojów Waszej idolki ;) Podzielcie się koniecznie w komentarzach Waszym zdaniem odnośnie stylizacji. 

Źródło zdjęć: @kyliejenner na Instagramie

https://www.instagram.com/kyliejenner/

6 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że lubię obserwować Kardashianki. Ich styl jest bardzo ekstrawagancki, ale ciekawie się to ogląda. Osobiście bym się tak nie ubrała, ale na ich pełnych figurach prezentuje się to całkiem ok. Pierwsza stylizacja wyszła totalnie w stylu Kylie, jestem pewna, że by ją chętnie założyła. W drugiej brak dekoltu, ale wiadomo - to stardoll, nie można mieć wszystkiego :P Jeśli chodzi o bluzkę z trzeciej stylizacji, to również bardzo kojarzy mi się z Jennerką! Jest piękna, sama bym chciała taką mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ta pierwsza stylizacja to cudo, idealnie odwzorowałeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły te stylizacje :D Pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię czasem podpatrzeć stylizacje na Instagramie, można znaleźć dużo ciekawych stylizacji.
    Bardzo fajnie wyszły Ci te stylizacje, w drugiej chętnie pokazałabym się na mieście!

    Czasem mi się rzuci w oczy konto, którejś z sióstr na Instagramie, ale nie obserwuję ich.

    Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za stylem Kylie -mam wrażenie , że jest nieco tandetny. Lubię styl Kim i ją często podpatruje na Insta :)

    OdpowiedzUsuń