2022/01/10

Stylizacje za Starmonety


Dawno nie wrzucałam stylizacji za Starmonety, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z dwoma propozycjami. Postawiłam na outfity w stylu nieco starszego Stardolla. 






Przyznam Wam, że ostatnio mam jakąś fazę na nieco mroczniejsze stylizacje. W życiu prywatnym podobnie, chyba udziela mi się ponowne zafascynowanie My Chemical Romance. Dodatkowo prawie cały czas na Spotify gra u mnie playlista "Emo Forever" i w takim klimacie też będę organizowała swoje małe przyjęcie urodzinowe, moje przyjaciółki już szukają przebrań. 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fallen Angel | Zakolanówki – Archive | Spódniczka – Fallen Angel | Bluzka – It Girls + It Girls + Special Offer | Kolczyki – Fallen Angel | Bransoletka – Fallen Angel | Rękawiczki – Evil Panda. 




Kolejna stylizacja również w podobnym klimacie. Nie mogłam się powstrzymać przed użyciem tego kompletu, ma taki vibe starego Stardolla, prawda? 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fallen Angel | Rajstopy – Fallen Angel | Spódnica – Fallen Angel | Bluzka – Fallen Angel | Torebka – Fallen Angel | Bransoletka – no name (naprawdę nie wyświetla mi się żadna marka). 


Czekam na Wasze komentarze. Miłego dnia! 


7 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest ładna :) ja się tak ubieram po godzinach pracy xD druga mi się nie podoba,ta spódnica jest po prostu brzydka i psuje tą stylizację

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie obie są super, szalona emoszka xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Tak zadziornie i z charakterem :) A starcoins tez mozna! Tak druga na maksa kojarzy mi sie ze starym sd,nie wiem czy ten look nie byl kiedys na start dla takiej mrocznej dollki

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja to 100% starego Stardolla, moja doll też tak się ubierała! :D
    Pierwsza jest śliczna, chętnie ubrałabym się tak w realu.

    Zazdroszczę takiego przyjęcia urodzinowego, na pewno będzie ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przyjęcia! Tematyczne imprezy to złoto, tak samo jak Twoje stylizacje. Baardzo wpasowują się w dawnego stardolla, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszłabym na taką imprezkę w stylu emo :D Powrót do moich czasów podstawówki, Tokio Hotel itp. xD Stylizacje bardzo w klimacie, oddają też klimat starego stardolla, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, poszłabym na tą imprezę! Bardzo podoba mi się ta pierwsza stylizacja ❤️

    OdpowiedzUsuń