2022/02/23

I don't want it at all



10 komentarzy:

  1. Niby wszystko jest poprawnie, ale jakaś bez wyrazu tta stylizacja. Czegoś brakuje i za dużo połysku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, bardzo przyjemna stylizacja. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, podoba mi się jak zielony golf ożywia całą reszte

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, ta okropna marynarka wszystko zniszczyła :( Nie podoba mi się ten krój. Poza tym jest bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Dodałabym jakąś fajną biżuterię i może delikatny, łańcuszkowy pasek żeby dodać charakteru całości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, bardzo mi się podoba. Dobór ubrań znakomity! Widziałabym ją w 'łowcy' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, dodałabym może jakiś naszyjnik, bo pasują mi do takich golfików :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba! Ogólnie jest fajnie. Golf wszystko ożywia i dobrze, bo by było nudno bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  9. byłaby ok gdyby nie ta koszmarna marynarka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tej marynarki, ale stylizacja podoba mi się jako całość :D

    OdpowiedzUsuń