2022/02/21

Modowe podróże – lata 50.

 



Dzień dobry!

Nasz modowy wehikuł czasu zabiera Was dzisiaj do lat 50. 

Robimy przeskok o 30 lat i nagle znajdujemy się w świecie zdominowanym przez rozkloszowane spódnice, kropki, dekolty w kształcie serca i połączenia koszulowych bluzek z prostymi spódniczkami midi. Na lata 50. niewątpliwie duży wpływ wywarły filmy i gwiazdy ekranu. 
Postanowiliśmy zmierzyć się z tymi trendami i przygotować dla Was nasze propozycje outfitów. 


BadGerl..:



Rocka: 





Elizabet-Mary:









Dajcie znać, czy sprostaliśmy wyzwaniu. 
Życzymy miłego dnia i zapraszamy na kolejny odcinek, w którym zabierzemy Was do lat 60. 


11 komentarzy:

  1. podoba mi się pierwsza stylizacja Rocki i druga Elizabet :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłyście z latami 50'. Czekam na kolejną podróż ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje Rocki sa bardzo fajne! podoba mi sie tez pierwsza Elizabet

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze uwielbiałam oglądać stylizacja z tamtego okresu, coś świetnego!
    Bardzo podobają mi się Wasze stylizacje, chyba najbardziej wpadła mi w oko stylizacja Elizabet-Mary w spódnicy z kotkami - kojarzy mi się z taką dziewczyną z koledżu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lata 50 TP był świetny czas dla mody :-) Stylizacje Rocki sztos! Reszta też fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się wszystkie stylizacje i zdecydowanie czuć w nich ducha lat 50! W moje wyobrażenie o nich zawsze wpisuje się pin-up, więc pierwsza stylizacja Rocki zrobiła na mnie największe wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam propozycje od Bad Gerl i Elizabet Mary :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super post! Pierwsza stylizacja Rocki skradła moje serce ^^

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pierwszej stylizacji Rocki brakuje Jamesa Deana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pin-up rocki najlepszy, znakomite obie BadGerl. Elizabet wykonała dziewczęcą i modnisię dla różnych wiekowo dziewczyn. Brawo za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje mega! 100% oddają założony klimat.

    OdpowiedzUsuń