2022/02/13

NAJŁADNIEJSZE UBRANIE - PLEBISCYT #1

 

Hejka! Nadeszła pora na głosowanie! Na wstępie chciałabym bardzo Wam podziękować za zgłoszenia <3  Ubrań było tak dużo, że postanowiłam podzielić je na kategorie. Dzisiaj będziemy głosowali na sukienki. To naprawdę ciężki wybór, bo chociaż można oddać aż 25 głosów (!) to odrzucić trzeba tyle samo. W tym momencie nie można już zgłaszać ubrań. Wkrótce pojawi się kolejny post z inną kategorią, a na końcu - finał, czyli ubrania z wszystkich kategorii, które otrzymały najlepsze wyniki =D Aby zagłosować zapraszam do rozwinięcia postu! 




Można oddać 25 głosów!



10 komentarzy:

  1. Nie no, wybór nie był najtrudniejszy - 7 głosów wystarczyło

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałam 12, jestem ciekawa dalszych etapów ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oddałam tylko 6 xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te sukienki :D Już wybieram swoje faworytki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka głosów oddałam, ale jakoś mnie ma jak dla mnie żadnych must have w zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowane, ja kocham chyba wszystkie sukienki, więc wybór był trudny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszlo 15 glosow :D powstala calkiem ladna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile pieknych sukienek! Aż nie wiem na co zagłosowac :D ALe jakos trzeba podjąć ten trud bo jestem bardzo ciekawa która kreacja zwycięży! :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń