2022/02/09

#instagram

Jestem ciekaw, czy wśród Was jest ktoś, kto lubi styl bogatych Azjatów. Ja od dłuższego czasu sprawdzam stylizacje pewnych pań z Korei Południowej, które wiedzą co to jest styl, umiar i mają dobre wyczucie estetyki. Jest to dobra odskocznia od europejskich/amerykańskich gwiazdeczek lub bogatych osób ubranych od stóp do głów w markowe ciuchy z napisami, monogramami, logami itd. Najczęściej całość pomimo grubych tysięcy na metkach wygląda tandetnie i tanio. Ale mniejsza o tym. Przedstawiam Wam jedną z moich ulubionych azjatyckich ikon mody: Jamie Chua. Uwielbiam w jej stylizacjach to, jak gustownie łączy ubrania od światowych projektantów i pomimo napisów, wzorów marek nie sprawia wrażenia nowobogackiej. Ładnie wygląda w jej wydaniu zestawienie klasyki z nowymi trendami. Nie dajcie się zwieść kolorowym i przepełnionym podróżami czy zakupami profilem na Insta. Jamie Chua jest zawziętym przedsiębiorcą. Chociaż sama przyznaje, że nie musi pracować, to praca sprawia, że ma jakiś cel w życiu. Między innymi kiedyś była dystrybutorem butów Manolo Blahnik w Singapurze, założyła też platformę internetową The Closet Raider,  a od jakiegoś czasu inwestuje w klinikę medycyny estetycznej i produkcję kosmetyków do pielęgnacji skóry. Ponadto może się pochwalić ogromną garderobą, którą otwiera się odciskiem palca, a jej torebki są w szklanych gablotach. No właśnie, torebki - Chua ma największą na świecie kolekcję torebek Hermés Birkin i Kelly wartą ponad 2 mln $. WOW!
Przejdźmy w końcu do zdjęć - inspiracji. 
Wiecie może, czy powyższa torebka na SD to odpowiednik Blecker Box Bag od LV lub Mini Vanity Bag od Moynat? Wcześniej nie podobały mi się te kuferki, dopiero po stylizacjach Jamie Chua się do nich przekonałem. 


Drugi look to dosyć odważna, współczesna wersja Paryżanki w czerni. Powyższa propozycja to kolejny przykład na to, jak wiele razy można użyć tego paska i za każdym powstaje nowa kombinacja. 

Baza tej stylizacji pochodzi z pierwszego zdjęcia. Różowy piórkowy top + winylowa spódnica mini. Wydaje się to dosyć wulgarne połączenie, ale myślę, że finalnie tak nie wygląda. Wybór torebki był dla mnie oczywisty - ozdobna w kształcie perfum Chanel, którą mogli kiedyś kupić tylko zaufani klienci marki. Dodając diamentową biżuterię mamy coś bardzo w stylu Jamie Chua.  


Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszym wpisie i stylizacjach :)

źródło zdjęć: @ec24m na Instagramie.


15 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką tego typu kontentu, że ktoś robi sobie fotki na tle torebek za miliony, strasznie to snobistyczne.Tym niemniej stylizacje mi się podobają, druga jest super i sama bym się tak mogła ubrać. Jako wielka fanka koreańskich idoli muszę przyznać, że uwielbiam ich styl, chociaż zdarzają się koszmary jak np to: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-05feb362d5f7f9101b1160f6b0bdae63-lq (kocham ich ale CO TO JEST XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi haha w wielu przypadkach patrzenie na cos takiego jest zenujace xd duzo jednak zalezy kto sie tak zachowuje i jak :D bardzo mi milo :) Azjaci maja naprawde dobry gust! Co do zdjecia: nie jest zle :D moze troche by wypadaloby zmienic, ale sam zamysl wydaje sie ok ;) gwiazdy potrafia miec bardziej niecodzienny wyglad xd

      Usuń
    2. Zgadzam się, miałam na myśli ogólnie, nie ten konkretny przypadek :D
      No te w środku mi się nawet całkiem podobają ale 1 i 2 z lewej oraz 1 i 2 od prawej to tragedia i po prostu nie mogę, wiedząc jak oni potrafią wyglądać 😏

      Usuń
  2. Oj tak! Ostatnio jestem mega fanką stylizacji koreańskich :D Zaczęło się od Blackpink i stylu Lisy, jestem nią oczarowana. Przez moją fazę zaczęły mi się pojawiać same koreańskie kanały na youtubie, więc śledzę już naprawdę sporo dziewczyn. Jakich czas temu oglądałam też Single's Inferno, reality show z Korei. Była tam laska Song Jia - no kocham jej styl. Ostatnio wyszła drama, że ma kilka podróbek znanych projektantów, a w Korei to jest wielka, niewybaczalna sprawa :P Pousuwała zdjęcia i filmiki, ale z niecierpliwością czekam na jej powrót, bo naprawdę ma super styl.

    Twoje stylizacje są piękne! Pierwsza i trzecia zdecydowanie mają koreański vibe. No i trzeba wspomnieć, że super fryzurka i delikatna zmiana twarzy dollki. Bardzo jej tak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej dramie i laska raz przeprosiła a potem znów reklamowała podróbki. Tak więc fajnie 🤣

      Usuń
    2. To ja tak samo 😅 Koreanki maja dobre wyczucie stylu, znaja umiar, swiadomie lacza trendy z klasyka. Ich luksusowe stylizacje naprawde sa efektowne! Oj, na youtube jest sporo filmikow z ich zakupow xd ogladam pod pretesktem szlifowania jezyka xd Akurat mowia po angielsku powoli i zrozumiale, a nie tak jak wiekszosc youtuberow gada ze napisy google nie nadazaja 🤣 w Azji chyba jest jakis kult luksusowych marek, zwlaszcza Hermes, Chanel i LV 🙉
      Ciesze sie, ze post przypadl Ci do gustu ❣
      Co do innych kont na insta to polecam jeszcze Heart Evangelista, Eannes.C czy Willabelle Ong :)

      Usuń
    3. Super, na pewno zerknę :D

      Usuń
  3. Ta kolekcja torebek, które różnią tylko kolorem - jak dostawa Basic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko byly tak dostepne o tanie jak rzeczy z Basics ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne stylizacje - realne i stardollowe odpowiedniki. Nie śledzę żadnych azjatyckich kont na IG i w sumie mało mi się wyświetla takich postów na wallu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego :) Co za modelka! OMG

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie odwzorowana została druga stylizacja :) pierwsza też jest fajna,trzecia mi się nie podoba-dla mnie jest kiczowata

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, stylizacje są super! Zwłaszcza różowe piórka i winyl.

    OdpowiedzUsuń