2022/02/23

STYLIZACJA OD CZYTELNIKA: KAROLINNAAA2222


___________________________________

Swoje stylizacje, makijaże, aranżacje oraz artykuły możecie wysyłać na adres: sdimy.blog@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku do Rocka SD (link do profilu w zakładce "kontakt"). Stylizacje, aby mogły zostać opublikowane muszą być wykonane na białym tle.


Kochani, niedawno temu zalogowałam się na blogowego gmaila i znalazłam stylizacje od Was (także świąteczne), które niestety przegapiłam przez brak logowania się :( Przepraszam! I już naprawiam swój błąd planując wszystkie nadesłane przez Was materiały. Świąteczne rzeczy spoczęły w moim stardollowym folderze do publikacji na kolejne święta, a w wolnej chwili po prostu zaplanuję je już na przyszły rok tak, aby nic mi nie umknęło. Chciałabym też dodać, że szybciej reaguję kiedy ktoś pisze/wysyła do mnie coś na mój stardollowy Facebook. Więc jeżeli potrzebujecie szybkiego kontaktu to piszcie właśnie tam :) 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. :-) Może tylko buty bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka wygląda świetnie w tej stylizacji :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra super, dół mi się nie podoba - połączenie rurek i czółenk jest dla mnie mało nowoczense. Wymieniłabym buty na zdecydowanie cięższe.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie zmieniłabym buty albo spodnie, cała reszta wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym zmieniła dół, na jakieś luźniejsze spodnie i cięższe buty. Tak to gryzie mi się elegancki dół z nowoczesną, młodzieżową górą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie, osobiście nie założyłabym tej kurtki do całości, ale pasuje tutaj. Sprawia, że całość nie jest taka sztywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Jassmaka, góra super, ale ten dół według mnie tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń