2022/02/02

wnętrze #15

Na luty przygotowałem wnętrze ponownie z widokiem na Nowy Jork zimą. Całość to odświeżona wersja retro. Chłodna biel kontrastuje z beżową tapetą w bambusowe liście i drewnianą podłogą. Sypialnię ożywiają zielone, pomarańczowe oraz czarne akcenty. Obraz celowo umieściłem na komodzie - jest to bardzo modne we wnętrzach od dłuższego czasu, nie chciałem też zasłaniać tapety. Z drugiej strony takie rozwiązanie pewnie utrudnia ścieranie kurzu. Obok części typowo sypialnianej jest malutki kącik z fotelem i lampą, gdzie można albo zaszyć się z książką lub położyć ubrania po pracy i położyć się na wygodnym łóżku. Tym razem też nie utopiłem sypialni w roślinach, zamiast tego jedna roślina doniczkowa na podłodze. Podoba Wam się dzisiejsza aranżacja?



6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Chciałabym kiedyś mieć podobną sypialnię w prawdziwym życiu.
    Fajnie, że postawiłeś na kolorystyczne akcenty, to ożywia wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ładnie, ta tapeta i fotel dodają "życia" całości, a kwiatek przy łóżku super pasuje do wspomnianej ściany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i przytulnie. Trochę mi się kojarzy z mieszkaniami na Airbnb :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo podobają mi się zielone akcenty :D Aż chciałoby się zaszyć w takim pokoju, kiedy pogoda za oknem mroźna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie, mogłabym mieć taki pokój ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i przytulne :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń