2011/10/07

Disney Fashion Lounge

W klubie Disney Fashion Lounge pojawiły się nowe darmówki. Każdy, kto jest w nim już zapisany automatycznie będzie je dostawał. Jeśli chcecie się zapisać to pod obrazkiem są instrukcje.

PIERWSZA INSTRUKCJA - TYLKO NA NIEKTÓRE PRZEGLĄDARKI
1. Wejdź na myproxy.ca
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2961280
3. Zaloguj się
4. Dołącz do klubu
5. Gotowe :) Jeśli będzie dana liczba członków w klubie otrzymasz darmówkę.

DRUGA INSTRUKCJA - ZE ZMIANĄ PROXY
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 50.56.119.215 Port: 80
3. Zaloguj się
4. Dołącz do klubu
5. Zmień na "bez serwera proxy"
6. Gotowe :) Jeśli będzie dana liczba członków w klubie otrzymasz darmówkę.

39 komentarzy:

  1. Fajnie ,żę nie trzeba się zapisywać do innych klubów tylko z tego jeszcze dostajemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w tym klubie :)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko. Już w nim jestem :) + zgadzam się z asias222. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. niemoge dołączyć:( pomocy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszło mi tym pierwszym sposobem więc nie mogę się doczekać tego łóżka i kanapy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :(( wytłumaczy mi ktoś jak zmienia sie procy na google chrome ?
    Dagmusiaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcieć ; *
    wszystko !
    już !

    hehe

    misskesha7676

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jestem dawno zapisana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow super ale ciekawe jak dlugo bd czekac na te darmowki ;d

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. Super na pewno się zapiszę.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie sie nie da ale bym się zapisała . ;c

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem w klubie juz dawno i niemam prezentu

    OdpowiedzUsuń
  14. nielubie przez myprocy

    OdpowiedzUsuń
  15. zapiszę się, nawet fajne darmówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Już jestem zapisana, a w ogóle to świetne te darmówki. Mam nadzieję że szybko przybędzie członków

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są, specjalnie sobie zainstaluję Mozille, żeby się zapisać do tego klubu xD

    OdpowiedzUsuń
  18. sprzedam konto na stardoll . nazywam się xblack-angellx . zainteresowanych zapraszam do księgi gości .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. zastanawiam się czemu łóżko i kanapa są w nowościach w starplazie za SD... mam nadzieję że członkowie klubu dostaną za darmo ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. robiłam sposobem 1 ale gdy klikam Dołącz do Klubu pojawia mi się jakaś reklama i tak w kółko i nie mogę się zapisać .

    OdpowiedzUsuń
  23. aja nie moge się dodać !! :(( ciogle mi wyskakuje jakas reklama , a proxy NIE UMIM ZMIENIAC :((((

    OdpowiedzUsuń
  24. Super tylko nie dostałam kocy.. dostalam cos innego al tez exstra!

    OdpowiedzUsuń