2011/10/22

Konkurs na stylizacje - ANKIETA

Ostatnie zadanie dobiegło końca, i dzisiaj to Wy, drodzy czytelnicy zadecydujecie o tym, kto zwycięży. Clevleen97 i xXxKlaudusia99 wykonały po trzy stylizacje zgodnie z aktualnymi trendami - codzienną, wieczorową i dowolną. Zagłosujcie w każdej z tych kategorii na lepszą stylizację - BĄDŹCIE OBIEKTYWNI :)

STYLIZACJA CODZIENNA
Clevleen97
xXxKlaudusia99


STYLIZACJA WIECZOROWA 
Clevleen97
xXxKlaudusia99


STYLIZACJA DOWOLNA
Clevleen97
xXxKlaudusia99



45 komentarzy:

  1. Wszędzie zagłosowałem na Clevleen97 i życzę jej powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń
  2. w każdym zagłosowałam na Clevleen97, jej stylizacje bardziej rzuciły mi się w oko :) dopracowane i inne . Najbardziej spodobała mi się stylizacja codzienna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie na jedną osobę o bardziej mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 na Clevleen,bo druga stylizacja mi się nie podoba.
    W 2 Clevleen,bo super zestaw,a poniżej znowu mi się nie podoba.
    W 3 Na Klaudusię,bo zestaw jest mega,a Clevleen,mniej mi się podoba.
    Ogółem 2/1 na Clevleen
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko na Klaudusia99 bo Cleveen97 tyle razy już brała udział w konkursach na sim że masakra. A Klaudusia99 jest nowa i jej stylizacje są dla mnie żywsze, a cleveen takie bardziej ponure. Ale to moje zdanir :)Powodzenie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie zagłosowałam na Cleveen , według mnie jej stylizacje są lepsze ale prace Klaudusi też są niczego sobie ;pp .

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kandydatki fajnie się ubierają, lecz oddałam 2 głosy na Clevleen97, a tylko 1 na xXxKlaudusia99.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Klaudusia, Clevleen napchała wszystko na maksa, ja tak na co dzień się nie ubieram..
    2. Klaudiusia, to co zrobiła Clevleen wgl nie wygląda jak stylizacja wieczorowa..
    3. Klaudusia, bomba, wygląda olśniewająco! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2x xXxKlaudusia99 1x Clevleen ;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wszystkie głosy oddane na mnie. Pewnie i tak nie wygram, ale co tam. Mojemu idolowi jeśli chodzi o stylizacje (maciek/Ninka_Doll) się spodobały, więc mogę umierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Damy szanse Klaudusi ona niech w końcu wygra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizację już oddałam głosy :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja codzienna, Clevleen97, wg mnie jest przeładowana. Te włosy, szalik, okulary, bransoletki, za dużo! Wybrałam Klaudusię, która bardzo mi się wtej stylizacji podoba! Nie za dużo i ładnie! W stylizacji wieczorowej żadna stylizacja mi się nie podoba.. Ale wybrałam Clevleen, zrobiła to na rockowo, co bardzo lubię. W stylizacji dowolnej, wybrałam Clevleen, której stylizacja zdecydowanie przewyża stylizacje Klaudusii. Zmieniłabym spódnicę, która pogrubia, ale jest świetnie! W stylizacji Klaudusii wg mnie jest... nudno. Tylko czerń, nie podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa pytania do VenusVirgin:
    1. Kiedy będą wyniki?
    2. Czy punkty za poprzednie zadanie będą się liczyć?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za wszystkie głosy :)

    Pozdrawiam, xXxKlaudusia99

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Clevleen97
    2. Clevleen97
    3. xXxKlaudusia99

    OdpowiedzUsuń
  17. 1,1 i jeszcze raz 1 !!! nie ma szans klaudusia, sorka < 3 clevcia kochamy Cię i twój styl < 333

    OdpowiedzUsuń