2011/10/25

Rajstopy HB

W starplazie pojawił się nowy Hot Buys - są to czarne rajstopy. Kosztują 14 stardollarów i są tylko dla superstars. Bardzo mi się podobają i na pewno je kupię, jednak na razie gdy przenoszę je do przymierzalni to nic nie widać :(. Kupicie je? Podobają się wam? Oryginał pochodzi ze sklepu Miss Selfridge.

Z komentarzy wybiorę 2 osoby, które dostaną stardollary na ich zakup.
ROZLOSOWANE
http://img818.imageshack.us/img818/1291/45076671.pnghttp://img171.imageshack.us/img171/2301/12763112.jpg

63 komentarze:

  1. Są naprawdę ładne :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne może kupię :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają ,ale nie mogę ich przymierzyć na lalce bo coś mi się robi w sklepie ,że mam Wielką Pustkę

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie kupę za dużo na LE wydałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kiedy przenoszę coś do przymierzalni, to nic nie widać (

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne
    Mi też się coś z przymierzalnią dzieje i do tego nowości mi się załadować nie chcą ;/
    -Laylla95

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosztują 12 sd *
    Ja także nie widzę, to samo z innymi ciuchami, jednak aby je przymierzyć, wejdźcie na Stronę główną, a następnie na dole po prawej stronie wyboru dnia, 'Nowości' będziecie miały te rajtki. Kliknijcie w nie i przeniesie was do przymierzalni i będziecie je już mieć na sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i także nie widzę nowości .
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne :)

    dominika1white

    OdpowiedzUsuń
  10. o świetne ;D
    reserved_

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają, ale nie mam stardollarów aby je kupić :(
    wera2222

    OdpowiedzUsuń
  12. Sa cudne ale raczej kupie,nie co ja mówie napewno kupie,ale bedzie czeba mama/tate wyprosic o doladowanie stardollarow xD

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się bardzo podobają na pewno je kupie ♥

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie! A co do przymierzania : witam w klubie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne. Ciekawie połączony motyw ciemnej zakolanówki z rajstopami w kratko-kokardki. Mało zrozumiały ten mój komentarz, ale cóż.

    olga03

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne .! ^^
    Muuuuszę je mieć .! Ale nie mam kasy ;c

    PrincessShedoW

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne. Przydadzą się do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalne, podobają mi się

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Ni sie bardzo podobają , ale na razie n mam kasy . :C
    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu rajstopy i sama chętnie noszę. :D
    Szkoda, ze nie mam statusu ss, no ale.

    OdpowiedzUsuń
  21. Są super chyba kupię oryginały bo wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne! Bardzo mi się Podobają. Ale jest problem. Brak kasy ! :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże , są cudowne, muszę je kupić ale mam tylko 12 sd, więc zapraszam do bazarku.

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podobają mi się,ja tam czekam na listopadowe HB
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne ! Mi sie podobają ! Zg się KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też się podobają... Śliczne są......ehhh..


    xD_Nadia_xD

    OdpowiedzUsuń
  27. no ładne, ale do końca mnie nie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne i z klasą, mam, są swietne!
    Użytkowniczka stardoll o nicku : DeathAlive

    OdpowiedzUsuń
  30. HBsy stają się coraz leprze. Kupię, gdy tylko zarobię trochę kasy; chyba nie tylko mnie dosięgnął kryzys po nowym LE decor ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super na pewno je kupię :P
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są ! <3
    szkoda że nie jestem ss....

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  33. Są piękne szkoda że niemam kaski na zakóp ich :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Są piękne szkoda że niemam kaski na zakóp ich :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne!Najprawdopodobniej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie podpisałam się xD

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezbyt przypadły mi do gustu..;/

    OdpowiedzUsuń