2011/10/24

Wyniki konkursu na stylizację

Nie będę się rozpisywać, waszym zdaniem najlepsze stylizacje to:

1 miejsce: Wawsia - 200 stardollarów + naszyjnik HB
2 miejsce: DaRisiaJB - 140 stardollarów
3 miejsce: alfa07 - 70 stardollarów
Wyróżnienia po 10 stardollarów: hannah879, rodzyneq, MissMalinka42, oliwcia_paris, olgusiaczek1997, naticats, jarus55, Izabelinka
http://img560.imageshack.us/img560/807/17286014.png
http://i52.tinypic.com/2pzzfro.jpghttp://img202.imageshack.us/img202/9629/czaszka.png

Gratuluję wszystkim! :) Po nagrody proszę zgłosić się na konto Gabisia9 do księgi gości. Szczegółowe wyniki możecie zobaczyć tutaj: KLIK

41 komentarzy:

  1. Gratuluję! Mój głos sie jednak przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, ja głosowałam na DaRisiaJB

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Wawsię, ta praca najbardziej mi się podoba.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Gratulacje =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D:D:D Podoba mi się pierwsza stylizacja :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrały osoby na które głosowałam ;D
    Gratuluję ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację ale wawsia cudnie !

    maragwiazda2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też Wam gratuluję dziewoje :D

    zapraszam na metamorfozy-dla-ciebie-stardoll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe stylizacje :)
    zasłużyły na wygraną :)
    gratuluję !! <3

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, jednak te stylizacje nie podobały mi się wgl...

    OdpowiedzUsuń
  11. Graty! A ja głosowałam na wawusie;p


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. O,udalo mi sie wygrac :B Dziękuję za głosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!Na 2 z nich głosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację, głosowałam na Wawsię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, śliczne stylizacje !
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę pomysłu ! :D
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, stylizacje są warte nagród :)

    OdpowiedzUsuń