2011/10/21

Listopadowe Hot Buys

Podobają się wam? Mi strasznie, szczególnie buty! ♥

74 komentarze:

  1. jezusienku jakie piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Dawno nie bylo tak wspaniałych HB

    Ynira

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są przepiękne!Jestem kolekcjonerką oglądałam tego ,,dosyć'' dużo i te są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze HB jakie mogli wymyślić! Różowa bluzka bd. moja, nie zależnie od ceny, beret też, i buty jak najbardziej <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra bereik muszę go mieć

    kiniawarda sprzedaję le

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej buty i sukienka

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię buty,beret i sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  8. kochaaaaam jeeee i te fryzure tez ;*

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu jakieś w miarę fajne hb. Przewiduję, że kupię spodnie, bty i coś jeszcze, zależy jak będzie wyglądało na mojej doll. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. musze sobie zrobić SS! tylko dla beretu....

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podoba mi się sukienka, muszę ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej. Są genialne!!! te buty, blzuk... legginsyw PACYWKI! poprostu je kocham! se specjalnie ss doąłduje nawte jak mi sie te skkończy xdd

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedne z lepszych ostatnio. Buty to po prostu mistrzostwo *-* Poza tym podobają mi się obie bluzki :3

    OdpowiedzUsuń
  14. na wkońcu nie ma różowych hb buty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Robią wrażenie niektóre clothes (: Zobaczę..

    OdpowiedzUsuń
  16. Na 100 5 kupie ten sweter z 2 listopada

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i czapka są najlepsze i chyba tylko je kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka,sukienka ta z górą czarną i te boskie spodnie muszę kupić ,prześliczne rzeczy.Podoba mi się fryzura na lalce.SZkoda,że na sd jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu, wszystko, wszyściutko *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. beret zarypisty ! ^^

    dominika.r1 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze Hb od jakiegoś czasu :) Bluzka, buty, legginsy, sukienki, torebka są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super te HB , naaaj to są sukieneczka , butki czarne torebeczka , leginsy i bluzeczka xd
    PS .obie sukienki są śliczne



    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  23. Beret i buty nieziemskie. Sukienka z 18.11 wspaniała. Najgorszy naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są super i beret.Muszę mieć,wreszcie jakiś beret.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  25. miłość suknię i koszulę do pończoch! No i legginsy pokoju! nie może czekać na nich!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedna z lepszych hb.
    Buty, bluzka i torebka to totalny must have.

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie,muszę mieć choć tą sukienkę
    !

    OdpowiedzUsuń
  28. no chyba wszyscy się zgadzamy że są cudne ♥.♥ zakochałam się w sukience,berecie, spodniach i torebce.WSZYSTKIE KUPIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się sukienka. Muszę muszę muszę ją mieć. Szkoda, że obrazek czarno-biały, bo nie widac kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, najlepsze HB od dłuższego czasu :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka z 18 <3333 Buty <333 Berecik <333

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham wszystko,a szczególnie różową bluzkę i buty i tą białą i spodnie wszytsko jest meeeeeeega:D <333 Kupuje wszystkie i nieważne jaka cena:)

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne!!!
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  34. o boże ja chcę być ss!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne są! Muszę mieć wszystkie. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Są super, śliczne są spodnie i sukienka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Super hb , czy chce ktoś może 3 ELLE oraz 1 antidote za doładowanie ?? Jeslitak to proszę o konttakt na konto zuzeczek

    OdpowiedzUsuń
  38. kuoię wszystkoo ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. O mój boże są naprawde mega.
    Lepszych na stardoll nie ma

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko ładne! A buty jak prawdziwe wyglądają! ;-) A sukienka mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne ! jeszcze nigdy nie było takich pieknych Hot Buys !

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się we wszystkim <3 Dawno nie było tak wspaniałych HB. Chyba nawet sobie kupię ss. ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. To na lalce jest Meeega ;**
    zaś nie na lalce tto tylko sukienka..
    Wszystko inne wieeśniackie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. OMG właśnie tego szukałam . : D są super, zajebistee ;* .,wkącu cos fajnego

    OdpowiedzUsuń
  45. super. !
    najlepsze są te buty i legginsy z pacyfką. ;D

    OdpowiedzUsuń