2011/10/23

SALE 2%

Zapraszam do odwiedzenia bazaarków poniższych osób - mają mnóstwo ciekawych rzeczy, o które możecie wzbogacić swoje szafy.  
W związku z tym, że post nie dodał się automatycznie i pojawił się na blogu z dosyć dużym opóźnieniem, to postanowiłam, że oprócz pierwszej dziesiątki dodam również linki do bazaarków wszystkich pozostałych osób, które spełniły warunki, tj. minimum 10 rzeczy wystawionych i podanie nicku w zgłoszeniu, ale nie będę już opisywała rzeczy, które mają na sprzedaż. Zachęcam do odwiedzenia również ich bazarów, bo mają wiele ciekawych rzeczy, w tym wiele cennych, jak np. ELLE Moto Jkt czy LE.

weronika075

Kilka rzeczy z Baby Phat, HB Wool Top, śliczna niebieska spódniczka bombka, projekty, archive, dawne darmówki w przystępnych cenach.

Miss_Kasia98129

Dużo starych i nowych HB, naszyjnik ELLE, rękawki z ostatniej kolekcji LE, chustki DKNY, fajny T-shirt z ciastkiem ;)

LovelyKarola...

Dużo oryginalnych i przykuwających wzrok ubrań, m.in. Melificent Power Cape z Tingeling, słodka sukienka Voile, alladynki, blazer, długi niebieski płaszcz, kapelusz Alice + Olivia Tribute, ładna torba w kratkę, spódniczka od Hilary Duff.

klaudia_kr

Dwie pary spodni MKA, Jessica top z Archive, 2x Hilary Duff, projekty, darmówki (tanio).

kiniawarda

Dużo projektów jej autorstwa - dziewczyna ma prawdziwy talent, a jej projekty są perfekcyjnie wykonane. 

Kikadobkowska13

Dużo HB w przystępnych cenach (np. sukienka za 24 sd!), bluzka Baby Phat, bardzo oryginalny Multi Color Tee, legginsy MKA, 

Laurus01

Śliczna futerkowa spódniczka Archive za jedyne 5 sd! Futerko LE, pończochy Archive, fajne projekty, żakiet HB i wiele więcej. Chyba sama skuszę się na małe zakupy u niej ;)

lovelylove8

Śliczna Katherine Dress, HB Belted Top, ładny kardigan, świetny długi szary płaszcz (przydatny do wielu stylizacji!), słodki top z Archive, złoto-czerwona sukienka z Voile.

_Domcia_146

Sukienka ze sklepu Tribute inspirowana projektem Diora, kamizelka HB, żółta kurtka Archive, kurteczka by Burberry, "wampirzy" projekt ;)

seviper99

Śliczne kwiatowe bikini po 3 sd, sukienka autorstwa Salamandry, czerwona sukienka Stylein, kapelusz i kolorowa sukienka Archive, proste jeansowe rurki. 

gilr1

xXxKlaudusia99

DesignerNadine

kesha2011fun9

Kociara074

Weronikao99

SweetGirl075

Korbula12

xD_Nadia_xD

WikiVania

alex_andra123

Sylwia_B

Rachiela

Kingunia3

38 komentarzy:

  1. Pooglądam sobie bazarki :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawiłam jeszcze sukienkę DKNY ;)

    _Domcia_146

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ja szukam beretu z Bizou :)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zobaczę ale nie kupię bo nie mam stardollarów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczę, akurat mam ochotę na stardollowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm nie chce mi sie ale zajze moze

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  7. patrzyłam do wszystkich i nic o dziwo nie kupiłam o_o

    OdpowiedzUsuń
  8. oooOOO ja tu jestm xdd

    LovelyKarola...
    zapraszam do zajrzenia do bazarków ja właśnie przeglądałam są ciekawie i fajne ciuchy zapraszam ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki.:D Dzięki temu ^^ zarobiłam dzisiaj bardzo dużo sd.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki , zarobiłam dzisiaj trochę sd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też sprzedaję cenne rzeczy ze sklepów Tribute. Cent do negocjacji :) Zapraszam do mojego bazarku :

    http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=49147171&startMode=0

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na oku 2 rzeczy, ale jeszcze przejrzę baraar w poszukiwaniu tańszych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super na pewno odwiedzę i może coś dla siebie znajdę :D
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaoszczędziłam ok. 10 sd na przeszukaniu zwykłego bazaaru :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Są fajne rzeczy ale ceny wygórowane.W bazarze są o wiele tańsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz przęglądne wszytskie bazarki

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komplementy ;DD

    kiniawarda

    OdpowiedzUsuń
  18. Popatrzyłam i kupiłam sobie ładnego HB ;)

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kupię nic, bo nie mam kasy. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwia_B ma ładne rzeczy




    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń