2011/10/30

Wyniki konkursu na stylizacje

Wiem, że ten konkurs bardzo się przeciągnął, za co ogromnie Was przepraszam. Czuję ulgę ostatecznie go kończąc i zarazem radość mogąc ogłosić jego wyniki :)

Zwyciężczynią konkursu jest...
Clevleen97 !!!

Świetnie sobie radziłaś przez cały konkurs i świetnie Ci poszło niemalże z każdą stylizacją, a trochę ich było ;) Serdecznie gratuluję, ta nagroda z pewnością Ci się należy. 

II miejsce zajmuje 
xXxKlaudusia99

Nie mam wątpliwości co do tego, że masz wielki talent i świetne wyczucie stylu. Najbardziej mnie w tym przekonaniu utwierdziły Twoje finałowe prace, które były wg mnie dopracowane w każdym szczególe, pod każdym względem. Brawo!

III miejsce dla 
hibiskuska

Jako jedyny przedstawiciel płci męskiej dotarłeś w tym konkursie tak daleko. Udowodniłeś, że jest miejsce dla chłopców na Stardoll i że są oni tak samo dobrzy w dziedzinie mody i stylu, jak kobiety. Zresztą, najlepsi projektanci to zazwyczaj mężczyźni ;) Gratuluję!

 Przypominam, jakie nagrody były do wygrania w tym konkursie:
I msc: Doładowanie ss na 2 tygodnie + 200 sd od Gabi
II i III msc: 50 sd

Zgłoście się po nagrody do mnie na gg (2994090) + Clevleen97 po 200 sd do Gaby :)

22 komentarze:

  1. Szkoda że nie klaudia ponieważ ona nie wygrywa tak często .Ale 2 miejsce też dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim :) !!

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Często wygrywają te same osoby. ; d
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali, to dla mnie naprawdę dużo znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ah, nagrody to cudowne są! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki Clevleen97 zasłużyła ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) Clevleen97 była od początku moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda , że nie ma konkursu na wiersz lub rymowanke... Bo do tego chyba się nadam ; )

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń