2011/10/29

Metamorfozy

Przypominam, że nie można się zgłaszać do metamorfoz - kolejka zamknięta.
http://img39.imageshack.us/img39/1631/62564214a.pnghttp://img694.imageshack.us/img694/1492/36145043.pnghttp://img41.imageshack.us/img41/3633/58199436.pnghttp://img577.imageshack.us/img577/8958/49309583.png
_____________________________________________
Reklama
Hej, mam do Was małą prośbę - wejdźcie na bloga grafika-julkli.blogspot.com. Zamieszczam na nim swoją grafikę i nie tylko. Teraz odbywa się na nim mini-loteria. Wejdź i zobacz...

40 komentarzy:

  1. Wszystkie medollki wyglądają lepiej po metamorfozie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie : )
    1.po
    1.po
    3.przed
    4. Przed i po jest bardzo ładna

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mogę się zgłosić do metamorfozy?? ;))

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  4. zależy.. bo raz po,a raz przed. :) choć i tak wszystkie metki sa ładne ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszym fajniejszy makijaż ale nie pasuje fryzura ;)
    w 2 lepsze po i to o wiele
    w 4 i 5 są ładne przed i po ;)

    pozdrawiam wszystkie dziewczyny ;D


    mia996

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie po mi się podobają. Najbardziej to chyba ta z zielonymi oczami ( nicku nie pamiętam :/)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzecia przed jest zdecydowanie lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie!
    Też chce robić takie metamorfozy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, najlepsza ostatnia metamorfoza makijaż jest boski :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale lalka heli456 to taka słodka jak lalka jest. Normalnie super ;* heh. Ale ogólnie to metamorfozy wszystkie lepsze po.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie "po" są przepiękne, najpiękniejsza jest wg. mnie ostatnia; *
    miałaś super pomysł z tymi kolorkami.

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne . !
    Według mnie najładniejsza jest : hela456 .

    A kiedy można się zgłaszać do metamorfozy . ?

    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Lepsze po,ale fryzura do kitu
    2.Lepsze po
    3.Oba wyglądy są fajne.
    4.Lepsze po (najlepsza metamorfoza,taka najbardziej staranna)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja troszkę nie lubię metamorfoz, bo uważam iż każda dollka nawet przed jest piękna i ma jakiś pomysł na siebie, a metamorfozy trochę ten pomysł okaleczają, ale opodobają mi się. Jak na MÓJ gust, każda ma w sobie coś innego, coś pięknego.
    Użytkowniczka stardoll - DeathAlive

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyskie najlepsze po...Jeśli chodzi o makijaż to najbardziej podoba mi się drugi, cała dolka to ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. po lepieej ! ;D
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. W PO makijaż ale fryzura nie opasuje ;/
    2.Po makijaż, fryzura jest be ;p
    3.Przed
    4.Po

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.po
    2.przed i po
    3.żadna mnie nie przekonuje
    4.po

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się metka Mikaa..... - jest cudownaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne !

    Kiedy będzie można się zgłaszać ? :*

    OdpowiedzUsuń
  21. W 2 i 4 przed i Po ładne, a w 1 i 3 mi się nie podoba nic, ale ostatecznie PO :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mikaa..... - ma najfajniejszą metamorfozę : ) Śliczna doll !

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  23. spoko Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  24. po ładniejszze
    miss_kasia98129

    OdpowiedzUsuń