2011/10/12

Klub Monte Carlo

W klubie Monte Carlo można zdobywać nowe darmówki. Aby je zdobyć trzeba
zapisać się do klubu. Darmówki  będą rozdawane kiedy do klubu zapisze się dana liczba członków.

INSTRUKCJA PIERWSZA - działa tylko na niektóre przeglądarki
1. Wejdź na myproxy.ca
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846
3. Zaloguj się
4. Dołącz do klubu

INSTRUKCJA DRUGA - z zmianą proxy
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 204.93.211.219 Port: 80
3. Zaloguj się
4. Dołącz do klubu
5. Zmień na "bez serwera proxy"

Każdy kto się zapisał dostaje torbę:

34 komentarze:

  1. Zapiszę się, choć nie ma tam nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie juz mam te ciuchy pierwsze. nie wiedzialam skad je mnialam xD


    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już je dostała-zdiwienie na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem jakim cudem ale jestem zapisana i dostalam te pierwsze darmnówki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcialam sie zapisac przez sposob pierwszy na google chrome i nic wyskakuje mi ciagle jakies okno jak cos przycisne a nawet jak nacisnelam dołacz do klubu to nie idzie... a za proxy nie umiem:( ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. dostalam juz to pierwsze

    smerftea1223

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wyskakują mi jakies okna ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie zapisywałam ,a dostałąm pierwszy prezent to kontynuacja chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka fajna,chyba jej nie mam.Rzecz za 125 000 osób już mam dziwne...
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  10. darmówki są takie same jak te z poprzedniego razu http://i52.tinypic.com/jb2v87.png Monte carlo club kiedyś rozdawał prezenty dlatego niektórzy są już zapisani

    OdpowiedzUsuń
  11. asias222 mam tak samo nie zapisywałam się i dostałam darmówki :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha , ja już jestem w tym klubie i dostałam te pierwsze darmówki , ale torby nie dostałam . ; <


    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  13. asia222 i riana321, prawdopodobnie byłyście już zapisane do Monte Carlo, tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem w klubie od dawna . tobry nie dostałam D:

    OdpowiedzUsuń
  15. madziafafi też mam taki sam problem na google chrome i nawet z serwerem proxy próbowałam, to wyskakuje mi że nie ma takiego klubu. Z klubem disney też nie mogę sobie poradzić

    OdpowiedzUsuń
  16. na chrome nie działa tylko na mozilli wiem bo używam chrome i zawsze muszę przechodzić na inny ;/

    OdpowiedzUsuń