2011/10/03

Październikowe Hot Buys



63 komentarze:

  1. Zajebiaszcze :D

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne.!
    szkoda, że wtedy nie będę ss :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz każde hb wygląda tak sztucznie...;/ Nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Najlepsza spódnica, i żakiety.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe jeden bd w moje imieninki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze! ta "kurtka" jest zarypiastaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie bluzka na dolce,rajstopy i kurtka na której lezy torebke .Szkoda ,ze nie ma tej fruzury na stardoll co ma ta doll

    OdpowiedzUsuń
  8. No i zakochałam się poprostu z czarnym swetrze z fellen angel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość mi się podoba ;)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystki kupie zapewne , tylko szkoda ze nie ma tej fryzurki w salonie pieknosci albo za sp. bo bardzo ładna .:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow zajefajne !! :*** <33

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zakiet na wieszaku w ręce dziewczyny ,spódnuiczka na niej i rajstki <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten naszyjnik hb będzie w moje urodziny
    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  15. booskie !
    chcę je mieć ! :D
    dla nich warto kupić ss :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie są Zarąbiste ^^

    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylwia_B - zgadzam sie... wszystko jest takie jakby... z plasteliny. Kiedyś hb było dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już jutro naszyjnik:)Jestem podniecona.Wszystkie są takie piękne ,ale najbardziej to chyba buty i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie, a te botki mm ;D jeszcze mi się podoba: bluzka, żakiet przypominający koszulę i tam kilka rzeczy;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna bluzka i ta kurtka pod torebką ale poza tym to jest znowu kicz...

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu, na pewno kupię spódniczkę, rajstopy i torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo, bradzo ładne! Wprost cudowne! <3 Tylko nie będę wtedy SS, bo najbliższe doładowanie planuje na za miesiąc, albo wtedy, kiedy jakaś oferta wejdzie. No a co do HB, to ceny pewnie też będą kosmiczne. Uh... ; x

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie są takie złe, ale za to fryzurka jest prześliczna, dlaczego nie ma jej w salonie piękności;((((

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ty robisz żeby wyskakiwały daty?


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Fryzura najlepsza! (A poza tym spódniczka i żakiet, który trzyma dollka)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie genianle. ! It's sweet ; * ej a ja w tdy akurat ss nie bede. masarka :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się bluzka i spódnica na Dollce i Belt Jacket.Czyżby były 2 torebki HB? Identyczne,tylko w innych kolorach ;D.

    Karolina016

    OdpowiedzUsuń
  28. kupie rajtki i bluzke reszta jak z kosza wyjete fuu

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupię koszulkę z Fudge, żakiet z Bisou, pewnie czarną torebkę i możliwe że jeszcze coś z Fallen Angel. Ale ogólnie to wszystko jest baaaardzo ładne.

    funnykredka

    OdpowiedzUsuń
  30. Są śliczne,cudowne,piękne i jeszcze jakie tam mogą być...xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja będę kupować kurtkę z 13 października,różową torebkę(lub czarną),buty.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW!!! GENIALNE prze wielgaśne G :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne ;].Mogły być takie na wrzesień bo w październiku nie będę już ss :(

    OdpowiedzUsuń
  34. kto zainteresowany metamorfozą twarzy lub stroju bez hasła niech pisze u mnie w kg ;) zuzia12

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne ale trzeba zobaczyć jak leżą na doll

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę mieć wszystkie bo są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Są super ; ))
    Ja zamierzam sobie kupić Hot Buys Jacket ; ))

    OdpowiedzUsuń
  38. prze mega śliczne a zwlaszcza ten top

    OdpowiedzUsuń
  39. Extra PILNIE JAK JE ZDOBYĆ???

    OdpowiedzUsuń