2020/02/15

CZYTELNIK MIESIĄCA & AKTUALIZACJA LISTY HONOROWYCH CZYTELNIKÓW

Witajcie! Znów przyszła pora na nasze comiesięczne podsumowanie. Liczba wyświetleń bloga w styczniu wynosi 8420, natomiast liczba komentujących to 20. Do listy Honorowych Czytelników powraca martusia-16, z czego bardzo się cieszę :) Dużą szansę miała także emu.musia, bo zabrakło tylko jednego komentarza, aby znaleźć się na liście. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będę już mogła Cię dopisać :D
Ok, teraz pora na mniej przyjemną część, czyli ostrzeżenia. Tym razem trafiają one do: marta_03 i mariola12333 (brakło tylko jednego komentarza, abyś mogła pozostać bez ostrzeżenia). Jula145 w styczniu poprawiła swoją aktywność i dzięki temu ostrzeżenie z grudnia zostaje skasowane. Czytelnikiem miesiąca zostaje:




Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 40 sd zgłoś się do rockarolla_ :) 

5 komentarzy:

  1. gratulacje:) a ja się poprawię!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg! Jestem w szoku, dziękuję! Moje jedyne okno na Stardoll, to blogi, nie zaglądam na sd, choć bym chciała, ale nie mam możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Może tym razem się uda haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki. Wow nie wiedziałam że aż tak bardzo się opuściłam

    OdpowiedzUsuń