2020/02/23

NOWE KOLEKCJE: PRETTY'N'LOVE, FALLEN ANGEL, YH & HOTBUYS

Cześć! W zeszłym tygodniu w Plazie pojawiły się nowe dostawy ciuszków w sklepach Pretty'n'Love oraz Fallen Angel. Dostaliśmy także mini kolekcję Young Hollywood i nowe Hot Buysy. Nowe dostawy wypadają całkiem spoko, aczkolwiek nie miałam za bardzo czasu przyjrzeć im się szczegółowo. Bardzo lubię Fallen Angel, ale tym razem kolekcja mnie nie zachwyciła. W Young Hollywood kupiłam tylko buty, a jeśli chodzi o Hot Buysy to najbardziej wpadł mi w oko motylkowy top. 
___________________________________________________

Przepraszam, że dopiero teraz dodaję post z informacjami ze stardoll z zeszłego tygodnia, ale miałam małe zamieszanie odnośnie karnawałowego konkursu, ponieważ w jednej z kategorii pojawiło się moje zdjęcie. Możecie zobaczyć je TUTAJ i jeżeli będziecie mieli ochotę to nie obrażę się za oddanie głosu poprzez wpisanie mojego nicku "rockarolla_" w okienku pod zdjęciami :) 
Wysyłając zgłoszenia do karnawałowych konkursów zrobiłam mały eksperyment, o którym przygotuję wkrótce osobny post. Będą to mniej więcej moje spostrzeżenia na temat wybierania prac w konkursach na stardoll. Może komuś się to przyda, a może będą to informacje, o których już wiecie i będziecie mieli ochotę podyskutować :) 

Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowości z zeszłego tygodnia:




16 komentarzy:

  1. W Pretty'n'Love podoba mi się pasek, a w Fallen Angel fajne są pierwsze dwa topy. W YH kupiłam tylko biżuterię i buty, a HB skusiłam się na spódnicę i kolczyki. Swoją drogą to straszna lipa, że na ciuchach nie jest napisane, że są to HB...

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dostawy calkiem fajne, zrobie drobne zakupy. Hb hahah cos pomineli te napisy na metkach. Chociaz ciekawe czy kogokolwiek patrzy na metke i kolekcjonuje hb tak jak dzieciarnia kiedys XDDD czekamna Twoj artykul :) podejrzewam, ze Twoj wniosek to: nawal wszystkiego ile sie da haha ja tak robie i 2 razy mi sie udalo haha moj glos oddany na Twoja prace ;) trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Mam kilka wniosków, którymi chętnie się podzielę. No coś jest w tym wrzucaniu wszystkiego do fotki haha :D

      Usuń
  3. słabe te dostawy,z Pretty N' Love podoba mi się tylko pasek,z Fallen Angel podobają mi się tylko te torebki,jeśli chodzi o Hot Buys to kupiłam tylko białe kolczyki,reszta rzeczy jakoś mi się nie podoba,a z YH wgl nic nie kupowałam,bo i tak nic tam ciekawego nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. słabe kolekcje...

    Pomeranian - ja kiedyś kolekcjonowałam HB's :D dalej mam tego sporo... ale ciuchy mega straciły na wartości i sprzedaję je teraz po cenach zakupu. Szkoda, bo planowałam, że to będzie inwestycja :D

    Kupiłam złote spodnie w Fallen Angel i pomarańczową sukienkę z YH. Szkoda, że kolekcja oskarowa nie jest limitowana... gdybym wiedziała, to sukienki bym nie kupiła (planuję ją później sprzedać z zyskiem, zobaczymy czy się uda)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: rockarolla_ - zagłosowane!

      Usuń
    2. Kupowanie artykułów dla zysku nie ma już teraz sensu, wybacz:(
      Artykuły limitowane coraz rzadziej się wyprzedają, nikt nie chce ich w sklepie za normalną cenę, a co dopiero za więcej:( Nie wspomnę, że ta kolekcja zostanie wycofana pewnie jakoś w 2022, jeśli stardoll będzie jeszcze istniał:(

      Usuń
    3. already0 dziękuję bardzo! :*

      Usuń
    4. W - są perełki, za które można dostać sporo stardollarów. Może kiedyś zarobię chociaż 50 na tej sukience :P

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest kilka ciekawych rzeczy, ale raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to żadna z tych kolekcji nie jest jakaś zachwycająca... Najlepiej wypada Pretty N' Love, reszta słabizna totalna... Może poza bluzką HB i pomarańczową sukienką z YH ( dalej dziwi mnie to, że ta kolekcja nie jest limitowana)

    OdpowiedzUsuń
  8. prettyn love jest super, wykupiłam 3/4 kolekcji :p
    fallen angel jest całkiem niezłe, ale nie urywa...
    yh i hb są świetne - z yh nie kupiłam tylko srebrnej sukni i czarnego płaszcza, a z hb butów
    pisałam do adminów czemu kolekcja yh nie jest limitowana to odpowiedzieli, że w ten czas jak była strona działała wolno i wiele użytkowników się skarżyło. beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jakiś problem związany z reklamami na sd, bo nawet pojawił się wątek na temat tego w klubie royalty. Ale jak jak ktoś używa adblocka to ten problem go nie dotyczy :-)

      Usuń
  9. Gratki za wygranie konkursu. PL Mnie nie zachwyciło może dlatego że każdy ciuch kojezy mi się z cukierkami. FA ma kilka nawet ładnych ciuszków które przykuły moją uwagę. HB podoba mi się nawet a YH to nie moja liga więc nawet nie będe sie rozpisywać

    OdpowiedzUsuń