2020/02/15

NOWE KOLEKCJE: P'N'L DECOR, ARCHIVE, VOILE & CUPID'S GIFT SHOP

Hej! W ubiegłym tygodniu dostaliśmy jedną kolekcję meblową - Pretty'n'Love Decor, dwie ubraniowe - Archive oraz Voile, a także mini kolekcję z okazji Walentynek. Nowe mebelki są wykonane całkiem spoko, aczkolwiek nie jest to mój ulubiony styl, więc daruję sobie zakupy. Voile i Archive również bez szaleństwa. Barwność tej drugiej zawdzięcza okresowi karnawałowemu, który jest obchodzony także na stardoll. Admini podobnie jak w zeszłym roku przygotowali dla nas zestaw tematycznych konkursów na królową i króla karnawału, imprezowicza oraz scenerię + quiz z pytaniami o karnawale. Więcej do poczytania TUTAJ. 
Zdziwiła mnie także mini-walentynkowa kolekcja. Jest trochę śmieszna. Metki no-name i jeszcze ten Jeffree Star :D 
Zresztą zobaczcie na screenach poniżej i podzielcie się swoją opinią! 



8 komentarzy:

  1. żadna z kolekcji mi się nie podoba,jeżeli chodzi o ciuchy...a meble jak zawsze nie interesują mnie,jeśli chodzi o ta mini kolekcję walentynkową to też jakaś słabizna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Voile, jeden z fajniejszych sklepów, a taka klapa...
    Te mebelki są dobrze wykonane, jednak patrząc na nie, na chwilę obecną nie odnajduję korzystnego zastosowania. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja voile jest prześwietna! wykupiłam już większość:) i to chyba na tyle, bo reszta mi się nie podoba.. no z archive kupiłam spódniczkę jeszcze i torbę z tego nowego sklepiku

    OdpowiedzUsuń
  4. Archive do niczego, kolekcja na walentynki też taka nijaka. Kolekcja Voile wygląda ciekawie - może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja walentynkowa hmm.. warto kupic rzcwzy za starcoins. Milk ze admini dodali jakis pierścionek do szafy w apartamencie. Dziwi mnie czemu wybrano Jeffree... kumpel malo walentynkowy, do tego ma dziwna twarz. Wole jakiegos przystojniaka do apartamentu. Kolekcka Archive... ale syf. Voile wygladalo dobrze, ale oni musieli zrobic te sukienki tak aby znieksztalcaly figure doll. Mimo to planuje kupic kilka rzeczy. Warto zaopatrzyc sie w bizuterie i neonowe szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja walentynkowa, słabizna... Nic ciekawego, może poza rzeczami za sc :/
    Pretty'n'Love Decor, podoba mi się bardzo i nawet mam pomysł na wnętrze z tymi rzeczami, pierwsze co musiałam kupić to obrazy haha bardzo mi się podobają również okna z tej kolekcji :)
    Co do ubrań, o archive nie ma co gadać XD nie zachwyca, mogli dać coś lepszego, a Voile, piękna kolekcja, najbardziej podobają mi sie buty i zółta sukienka, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja volie podoba mi się. Przede wszystkim żółta kiecka z pierwszego piętra. P.N.L Decor nie jest jakieś szałowe. Arhiwe jak zwykle nie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń