2020/02/17

LOOKBOOK: LIMITED EDITION


Witajcie! Ostatnia kolekcja Limited Edition budziła w nas różne emocje. Od zachwytu, po wkurzenie (głównie przez wysokość cen :D ), ponieważ samo wykonanie ubrań okazało się być świetne. Kolekcja zawierała mnóstwo perełek i tak naprawdę trudno było wybrać te, które chcieliśmy wyeksponować w lookbooku. Po wielu rozkminach udało się jednak coś wybrać i wystylizować, a efekty tego przedstawiamy w poście!
Zapraszamy do rozwinięcia oraz pozostawienia swojej opinii :)


Venicue



rockarolla_




marta_03




aleksander.d




11 komentarzy:

  1. Venicue najbardziej w moim stylu :) stylizacja z różową kurtką jest boska.
    reszta jak dla mnie jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja nie podobała mi się tak bardzo, jak podobała się wam. Stylizacje Marty są super, mają swój klimat, ale chyba druga od Rocki i druga od Venicue to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lookbook!!! Najbardziej do gustu przypadły mi stylizacje aleksander.d, druga stylizacja Marty, 2 i 3 Rocki oraz obydwie Vanique :D
    Ogólnie dla mnie kolekcja całkiem udana, ale cenowo duże zaskoczenie haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, cudnie wykorzystane ciuszki z LE. Nie potrafię wybrać najlepszej, bo wszystkie są tak dobre dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja LE udana a wszystkie stylizacje super ale najbardziej podobają mi się: druga Venicue, 1,2 i 4 Rockarolla, druga u Marty i obie u Aleksander.d :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne stylizacje *-*
    Kolekcja całkiem spoko, chociaż nie w moim stylu. Wygląda totalnie jak YH.
    Kupiłam tylko jedną bluzkę, naszyjnik i 3 pary butów bo niestety była bardzo droga

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie druga od Venicue, druga od Rocki i wszystkie Aleksandra :) u Marty troche chaos panuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rocka całkowicie w moim guście, bardzo ładnie. Ogólnie wszystko na bardzo wysokim poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  9. kolekcja nie podobała mi się,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga Venicue,druga Rocki oraz pierwsza Marty :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus Maria, Rocka, jak zwykle rządzisz! :D Wszystkie stylizacje są świetne, ale Twoje, jak zwykle zachwycają mnie najbardziej <3

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizację mają coś w sobie. Kazda z was chciała cos przekazać i to zrobiłyście

    OdpowiedzUsuń