2020/02/07

NOWA KOLEKCJA: LIMITED EDITION

Hej! Jakoś przed 16 do Plazy trafiła nowa kolekcja Limited Edition, która obejmuje aż trzy piętra. Ilość ubrań jest duża, podobnie jak ceny. Moim zdaniem jednak warto wydać sd na kilka rzeczy, bo są świetnie wykonane i wyglądają oryginalnie (np pomarańczowa tunika z bufiastymi rękawami czy biała sukienka z drugiego manekina na drugim piętrze), ale również uniwersalnie (wysokie kozaki za kolano lub czarne spodnie z wysokim stanem). Najtaniej w tym zestawieniu wypadają kolczyki, które przy zakupie otrzymujemy w dwóch wersjach - do apartamentu i do salonu. 
A Wy co myślicie o kolekcji? Podzielcie się!


12 komentarzy:

  1. stardoll dzisiaj tak okropnie wolno chodzi, że nawet starplaza mi się nie ładuje. chciałam kupić pare rzeczy, ale raczej nic z tego. kolekcja okej

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co ukrywać kolekcja jest piękna, ale droga:( wydałam ponad 2k...... chciałabym jeszcze kilka rzeczy, no ale nie mam już więcej kasy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny mnie zabiły, jak zobaczyłam ile wydałam to dobrze, że siedziałam xd
    Biżuterię kupiłam chyba całą - uwielbiam kolczyki zbierać. Kupiłam spódnicę z pierwszego piętra, siateczkową bluzkę, różowy kombinezon + dwie pary butów i torebkę. Ogólnie kolekcja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i czekam na lookbook :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi ta kolekcja się nie podoba,te ciuchy nie są w moim stylu....kupiłam tylko czerwone szpilki i różowy pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rzeczy, ale tak drogie, że obecnie moja doll jest biedna haha
    Kupiłam 16 rzeczy więc się w sumie nie dziwię haha
    Zdziwiłam się tylko, że w całej kolekcji znajduje się jedna torebka, trochę dziwne, ale no cóż, nie można mieć wszystkiego XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko dodatki dobrze sie prezentuje, moze jeszcze komplet Kylie Jenner, futerkowa sukienka i czarne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rzeczy, ale jak zwykle nic nie będę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja wygląda typowo jak YH dlatego nic prawie mi się nie podoba. Dodatkowo jest mega droga. Kupiłam tylko 3 pary butów i jedną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. czekałam, czekałam i się rozczarowałam :(
    nie lubię tak eleganckich ubrań.
    kupiłam kozaki, czarne sandałki i siateczkową bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest bombowa i płacze ponieważ nic z niej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie kolekcja niezła, lubię piękne suknie tylko że ceny poszły w górę wiec nie kupiłam wszystkiego co wpadło mi w oko :(

    OdpowiedzUsuń