2020/02/09

INFO NA TEMAT PŁATNOŚCI

Cześć! Pamiętam, że od kiedy weszły nowe metody płatności było wiele znaków zapytania i wątpliwości na temat tego jak anulować subskrypcję, kiedy już jej nie chcemy. Otóż postanowiłam zaryzykować i skorzystać z "super promocji" superstar za prawie 14 zeta, po czym subskrypcję anulować. Teraz już wiem jak to działa. Jeśli nie dodamy do swojego konta żadnego środka płatności (np. karty kredytowej) to nie pociągnie nam kasy za kolejny miesiąc, a subskrypcja anuluje się automatycznie. Jeśli jednak mamy zapisane dane płatności to w każdej chwili możemy anulować comiesięczne doładowania wchodząc w zakładkę "zarządzaj subskrypcjami". Tak to wygląda na screenie: 


W praktyce rewolucja płatności na stardollu wygląda tak, że  dla płacących kartą cena teoretycznie się nie zmieniła. Zmieniło się za to tyle, że teraz przy promocjach na stardollary nie dostaje się ich więcej przy zakupie jakiegokolwiek pakietu superstar. Jeśli chcemy skorzystać promocji na stardollary, musimy kupić stardollary bez superstar. To jeszcze można jakoś przełknąć, ale jednak usunięta płatność telefonem oraz pakiet royalty na 12 miesięcy członkostwa ss droższy o 100% to największe mankamenty nowego systemu.

Dodatkowo może pojawić się z tym więcej problemów. Niestety nie zawsze jest tak, że po zakupie pakietu ss dostajemy go od razu. Ostatnio czekałam na status ponad godzinę po zakupie, co jest niefajne np. kiedy czekamy na limitowaną kolekcję, więc tutaj radzę zaopatrywać się w ss trochę wcześniej niż godzinę przed wejściem sklepu :) 

8 komentarzy:

  1. Również raz anulowałam subskrypcja i nie było żadnych problemów. Później znów kupowałam SS i co mnie zaskoczyło to możliwość ponownego skorzystania z rabatu na pierwszy zakup (czyli 3zł mniej niż normalnie z tego co pamiętam). Faktycznie, najgorsze jest to, że kupując SS nie dostajemy promocyjnych sd jeśli jest oferta - nad tym ubolewam i cieszę się, że istnieje jakaś szara strefa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah właśnie o tym chciałam napisać. Za każdym razem kupuję w ten sposób XD Bo wystarczy nie podpiąć karty pod transakcje.

      Usuń
    2. Dobry patent! Dzięki temu ss jest jeszcze tańsze niż kiedyś :D

      Usuń
  2. Dla mnie głupotą jest to co teraz zrobili, bo np nie każdy ma pieniądze, żeby doładowywać się co miesiąc :/ wolałam jak były wcześniejsze oferty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko jest nadal opcja PSC, więc każdy może doładować :D

      Usuń
  3. Wcześniejsze oferty wydawały mi się bardziej przystępne

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to działa także jeśli kupuje w psc? hmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Też co miesiąc anuluję subskrybcję. Polecam, robienie Stardoll w balona zawsze było moim ulubionym sportem...

    OdpowiedzUsuń