2020/02/10

POLOWANIE NA UBRANIE


Cześć! Tym razem chciałabym Wam zaprezentować nieco droższą zdobycz (żeby nie było, że cały czas trafiam na cudowne okazje) :D Tematem dzisiejszego postu jest bluzka/kurtka/blazer (jak zwał tak zwał), która pochodzi ze sklepu Limited Edition. Kupiłam ją za 36 sd. Oryginalnie kosztowała 78 sd, więc wydaje mi się, że cena, którą zapłaciłam to całkiem niezły deal. Spodobała mi się jej kolorystyka i przyjemny, kwiatowy wzór. Stylizowało mi się ją całkiem nieźle, dlatego też użyłam jej aż na dwa sposoby, które prezentuję Wam poniżej. Jak zwykle czekam na Wasze opinie :)



9 komentarzy:

  1. Wow, super zakup! Druga stylizacja jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest okazja xD ja ostatnio znalazłam czarne koronkowe kozaki z LE za 156 sd,a znalezienie ich w bazarze wgl jest niemożliwe :D ta bluza jest trudna do wystylizowania,bo można pogrubić doll ale twoje stylizacje są bardzo ładne :) ale bardziej spodobała mi się pierwsza propozycja :) w drugiej rzuca się ten źle założony kapelusz xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super okazja, chyba też tanio kupiłam tę bluzkę, kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bylo warto. Ladna ta bluzka, szkoda tylko ze ma dol okropny... latwo mozna znieksztalcic figure. Bardzo staranne i dopracowane te stylizacje, ladne sa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzka. bardzo podoba mi się pierwsza propozycja druga również jest śliczna ale widać że było troche zabawy z programem jakimś bo normalni to by na stardoll nie przeszło i rękawy by dosłownie wystawały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawiłam się programem, po prostu zmniejszyłam bluzkę na stardoll :)

      Usuń
  6. Ta bluzka jest bardzo ciekawa, inna, podoba mi się :D
    Do gustu bardziej przypadła mi pierwsza stylizacja w drugiej zmieniłabym tylko pasek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta bluzka:D obie stylki są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zakochałam się w tej bluzce, właściwie to jedynie druga stylizacja trochę mnie do niej przekonała. Albo sukces tej stylizacji polega na zakryciu bluzki, to też możliwe XD

    OdpowiedzUsuń