2020/06/27

Stylizacja z darmówką #10

Hejka! Bardzo was przepraszam za tak długą nieobecność i podanie wyników
konkursu dopiero teraz. Całe zamieszanie z obroną strasznie mnie pochłonęło i
nie byłam w stanie myśleć o niczym innym... Już jestem po, udało mi się
obronić na 5 więc wracam do was ze zdwojoną siłą!

Dzisiejsza darmówka swego czasu była bardzo popularna, według mnie jest
całkiem dobrze wykonana i zalicza się do tych, które z chęcią zostawiamy
w szafie. W prawdziwym życiu uwielbiam łączyć eleganckie elementy
z tymi bardziej luźnymi stąd też dzisiejsze połączenie.
Jak wam się podoba?
















               









KONKURS

Stwórzcie stylizację z tą bluzką u mnie lub u siebie i 
podlinkujcie w komentarzu do 02.07.
Tym razem nagrodę 30sd zgarną dwie prace!
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Ostatni konkurs wygrywa... not_ur_babe!
Gratuluję! Zgłoś się proszę po nagrodę do mnie na Stardoll.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że ta bluzka jest mega ładna w porównaniu do innych darmówek. Ogólnie stylizacj mi się podoba, ale nie pasują tu według mnie te spodnie. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą bluzkę, jest świetna. Ciekawa stylizacja, kurtka fajnie pasuje kolorystycznie do bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest ładna. Bardzo podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ♥

    Mi się podoba zarówno ta bluzka jak i twoja stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą bluzkę,swego czasu bardzo często jej używałam zwłaszcza z białym T-shirtem :D co do stylizacji ładna,ale te spodnie mi nie przypadły do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja ! Ja chyba osobiście nie posiadam tej bluzki;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka jest świetna, niestety jej nie posiadam :( Ale stylizację na konkurs zrobiłam

    https://imgur.com/a/BkTIwVY

    justnie

    OdpowiedzUsuń