2020/06/03

Kill the Pain






8 komentarzy:

  1. Super, kocham falbanki :D Wybieram pierwszą opcję, bo jest bogatsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem mi się nie podoba, nie lubię żadnego elementu z tej stylizacji poza torebką i kapeluszem. Drażni mnie też założenie spodni pod sukienkę/ tunikę, ale myślę, że głównie to buty tu wszystko psują. Mimo wszystko lepsza jest ta pierwsza propozycja:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka bardzo pozytywne wrazenie. Po przyjrzeniu sie jednak mam wrazenie ze troche chaos panuje. Wole wersje po prawo, chociaz wedluf mnie spodnie sa zbedne. Ciekawi mnie jak wyglądalaby ta stylizacja bez rekawiczek i z inna torebka - ta srednio mi pasuje... ladnie wygladaja dodatki: kapelusz i kolczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. druga propozycja jest ładna,w pierwszej za dużo się dzieje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie fajne, chociaż w każdej z czegoś bym zrezygnowała, bo trochę za dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawa stylizacja, jedynie może zrezygnowałabym z tej czarnej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń