2020/06/09

Stylizacja z darmówką #9

Hejka! Dziś postanowiłam skorzystać z otrzymanej niedawno darmówki.
Uważam, że jest dość nijaka dlatego postawiłam na nieoczywiste połączenie.
Co o tym myślicie?
























KONKURS

Stwórz stylizacje z tą darmówką u mnie lub u siebie i
podlinkuj w komentarzu do 16.06.
Nagroda to 30 sd.
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Nagrodę za poprzedni konkurs zgarnia... Anulcia345!
Zgłoś się proszę do mnie na stardoll po nagrodę :D

9 komentarzy:

  1. Bluzka jest uniwersalna, można wykorzystać ją na wiele sposobów. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie darmówki, które teraz są chyba jednymi z lepszych w grzeXD Może niekoniecznie ta bluzka, ale nerka i spodnie bardzo mi się podobają. Co do twojej stylizacji połączenie torebki butów i bluzki- genialne, ale w ogóle nie pasuje mi ta sukienka. Moja propozycja: https://imgur.com/Gfk3Qhe

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :) darmowka coz bluzka dosyc modna ostatnio chociazby na instagramie. Nie jest raczej w moim stylu ale moze kiedys sie przyda do stworzenia nietypowej gornej czesci stylizacji albo jakiejs warstwy. Darmowki rzeczywiscie sa na lepszym poziomie nie kiedys, juz nie chce sie ich utylizowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szału nie ma, ale zostawiłam tą bluzkę ale czy jej użyję to nie wiem xd stylizacja mi się nie podoba, sukienka jest tu niepotrzebna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja propozycja: https://i.imgur.com/v5IZ9uc.png

      martusia-16

      Usuń
  5. Podoba mi się ta bluzka, być może ją kiedyś ubiorę a nie rzucę do pokoju ze śmieciami xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest świetna, a ta torba mega tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń