2020/06/01

Dead to me






7 komentarzy:

  1. Ładna, fajne są te różowe akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te piosenke, zreszta caly ten album Kali Uchis jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tak średnio się podoba, wybrałabym np. tylko czerwone dodatki lub tylko różowe, bo nie lubię tych dwóch kolorów razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie ta stylizacja jest taka sobie,na pewno nie połączyłabym czerwieni z różem,łączenie tej kurtki w dwóch częściach też już jest oklepane,ogólnie cała stylizacja jak dla mnie jest słaba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień z różem to dosyć ciekawe połączenie, ale nie zawsze się sprawdza, jednak dla mnie stylizacja jest nawet fajna :D Piosenkę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość ciekawe połączenie kolorów, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń