2020/06/18

POLOWANIE NA UBRANIE



Dzisiaj będzie kiczowato w opór, więc trzymajcie się foteli i weźcie sobie coś słonego na zagryzkę, żeby Wam się zęby nie popsuły od nadmiaru słodyczy! =D Wina leży po stronie tuniki w niebiesko - różowe liście / kwiaty (niepotrzebne skreślić), którą kupiłam w bazarze za 30 sd. Oryginalnie kosztowała dwa razy tyle, bo coś około 60 z tego co pamiętam. Moim zdaniem nie należy do najpiękniejszych rzeczy na stardollu, ale już dawno nie było tego działu, zresztą chciałam podjąć wyzwanie wystylizowania jej =D Musicie wybaczyć mi pierwszą stylizację, ale jak zobaczyłam w szafie tę torebkę to musiałam jej użyć. W głowie stanął mi Dieter Bohlen z syntezatorem na ramieniu xD Palmy +  syntezator = kicz over 900 , ale dla uspokojenia nastrojów w drugiej opcji postanowiłam wymienić torebkę :D



Dajcie znać co myślicie o dzisiejszym "łupie" :D 

11 komentarzy:

  1. Według mnie ona sama w sobie jest brzydka i szkoda mi by było wydać na nią nawet te 30sd:p Stylizacje też średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie odczucie - brzydactwo xD Ale w końcu to Antidote i można sprzedać z zyskiem, bo są świrki co lubią takie cudactwa.
    Druga stylizacja jest w porządku, poradziłaś sobie z tym cosiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka juz niemodna, zreszta niewiele warta, ale moze ktos sie skusi. Uratowalas ja w swojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja a kolorystycznie no po prostu bomba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta tunika jest brzydka,wygląda taka jak na lato do siedzenia w chacie xD ja bym jej nawet za 2 sd nie wzięła :D co do stylizacji to wersja z czarną torebką lepiej się prezentuje :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba, bo ja kocham takie vibe'y
    Może tunika jest średnia, ale heloł - Dieter to był crush, więc ja kupuję tę stylizację xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś tę tonikę, ale sprzedałam, potem trochę żałowałam, bo jest fajna. Stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika sama w sobie nie jest aż taka zła, ale chyba nie wiedziałabym co z nią zrobić, a Ty stworzyłaś świetną stylizację :) Jednak wolę opcję nr 2

    OdpowiedzUsuń