2020/06/26

Bbm/RpbynC.


10 komentarzy:

  1. Niby są okej, niby są fajne, ale brakuje mi w drugiej jakiegoś ożywienia całości, a w pierwszej dół coś nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza średnio mi się podoba, nie w moim stylu. Natomiast druga jest świetna, brakuje mi tylko biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  3. druga stylizacja jest ładna,ale wygląda na taką pustą,brakuje biżuterii i paska...pierwsza stylizacja kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest calkiem, jak na festiwal :) ale srednio mi pasuje ten pasek, torebka tez niekoniecznie. Druga to nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są bardzo ciekawe, druga biorę w całości, w pierwszej dziwne są te rajstopy, ale mają jakiś swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza ok, w drugiej brakuje dodatków :-) Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza mi się nie podoba, natomiast druga jest bardzo fajna, tylko dodałabym jakąś biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są dwie stylki, ale bardziej podoba mi się druga

    OdpowiedzUsuń